Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Nagy valószínűség szerint csipetnyi történelmet írt Max és Jos Verstappen a múlt hétvégén Zandvoortban, ahol egyszerre hajtottak a pályára. Mindketten Forma1-es autóval…
Arra már több ízben is láthattunk példát, hogy milyen arcot vág az apuka, amikor mondjuk egy személyautóban beül a közúton egyébként még mindig csak szülői felügyelet mellett vezető Max mögé. Jó lett volna látni az arcát most is, amikor testközelből szemlélhette meg azt, hogyan karistol Forma-1-es autóval az ifjú kiválóság.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Nagyon jól ment tavaly a budapesti városnéző buszok üzemeltetőinek.
Az okok most egyértelműek.
Rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.