Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Több szempontból is csodálatos kocsi a Maybach, például azért is, mert nem bírja el a „lopósautó”.
A Maybach 62S, mint a neve utal rá, több mint hat méter hosszú (62 deciméter), közel három tonna, nem is csoda, hogy kifogott kicsit a rutintalan köztereseken.
A jelenetet egyébként Bécsben rögzítette valaki, amivel nem akarunk tippet adni a maybachosoknak, hol parkolhatnak büntetlenül, de néha jól esik az ilyesmit nézni, amikor megakad a rendszer.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
Nagyon jól ment tavaly a budapesti városnéző buszok üzemeltetőinek.
Az okok most egyértelműek.
A Magyar Stratégiai Zrt. tulajdonában álló ingatlan rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.