Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
A sok európai egzotikum között szinte kuriózumnak számít a 6.2 literes, szívó V8-as motorral szerelt Grand Sport kivitel. Főleg úgy, hogy alap esetben hétfokozatú manuális váltóval szerelik.
Az ember nem győzi kapkodni a fejét a Genfi Autószalonon bemutatkozó autócsodák láttán, de a rengeteg európai egzotikum mellett egy amerikai sportkocsi is büszkén áll a reflektorok fényében. A Chevrolet standján ugyanis most debütált Corvette Grand Sport kivitel, amely a C7-es széria sportosabbra hangolt változata, igazi versenyautós pedigrével, szívdöglesztő megjelenéssel és egy hatalmas, régivágású V8-as motorral az orrában.
A kupé és kabrió kivitelben egyaránt elérhető Grand Sport az egyedi hűtőmaszkról, a kiszélesített hátsó kerékjárati ívekről, valamint típusspecifikus, 19 és 20 colos felnikről ismerhető fel. No meg a továbbfejlesztett műszaki tartalomról, ugyanis a hatdugattyús fékrendszere a Brembótól érkezett, az adaptív sportfutóművét új rugókkal és stabilizátorral hangolták feszesebbre a mérnökök, hátul pedig szériafelszereltségként jár az elektronikusan vezérelt önzáró differenciálmű.
A sejtelmesen domborodó motorháztető alatt a 6.2 literes, szívó V8-as motor lapul 460 lóerős teljesítménnyel és alapáron hétfokozatú manuális váltóval szerelve. Természetesen rendelhető 8-sebességes automatával is, de vétek lenne kihagyni a kézi váltót, hiszen manapság igencsak ritkaságszámba megy az ilyesmi egy ennyire erős sportkocsinál.
Aki komolyan gondolja a versenypályázást, annak érdemes a Z07 sportcsomaggal rendelnie, hiszen ez szénszálas optikai kiegészítőkkel, karbon-kerámia fékrendszerrel és Michelin Sport Cup 2 gumikkal fokozza a Corvette Grand Sportban rejlő lehetőségeket. A tökéletes összhatás érdekében pedig a Collector Edition színkombináción is érdemes elgondolkodni, mivel a sötétszürke fényezés a kék díszcsíkkal az utastérben is visszaköszön, ezzel megbolondítva az amúgy is dögös megjelenést.
Ha nem szeretne lemaradni a Genfi Autószalon legfrissebb eseményeiről, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Nagyon jól ment tavaly a budapesti városnéző buszok üzemeltetőinek.
Az okok most egyértelműek.
Rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.