Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Sergio Marchionne mereven elzárkózik a két legjellemzőbb fejlesztési iránytól.
Az elmúlt években két fejlesztési irány vált meghatározóvá az autóiparban: az elektromos meghajtású, valamint az önvezető járművek – na és persze a kettő kombinálása. A fejlődésnek azonban nem mindenki örül egyformán, és van olyan is, aki mereven elzárkózik a dologtól.
A Ferrari elnöke Sergio Marchionne a Genfi Autószalonon úgy nyilatkozott a Business Insidernek, hogy szinte biztos, hogy soha sem építenek majd tisztán elektromos meghajtást használó Ferrarit, az autóhoz ugyanis szorosan hozzátartozik a motorhang is. Ahogy fogalmazott, őt a Tesla csendje kifejezetten zavarja.
És ha már Tesla, akkor természetesen egy másik téma is szóba került. Marchionne ugyanis kijelentette, nem szándékozik önvezető Ferrari fejlesztésébe kezdeni. Ahogy fogalmazott, először őt kellene lelőni, hogy ilyesmi megtörténhessen.
Szóval ilyesmit egész biztosan nem kell a Ferraritól várni, igaz, idővel a pénz(=jó üzlet) valószínűleg őket is meggyőzi majd.
Hasonló érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.