Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
A Prior Design alaposan kezelésbe vette a stuttgartiak sportterepjáróját, melynek eredményeként extra széles kerékjárati ívek és 22-colos kerekek is felkerültek rá.
Kategóriájának egyik legnépszerűbb modellje a Porsche Macan, ami valahol érthető is, hiszen a kompakt, de praktikus méret, a sportos megjelenés és a márkára jellemző vezetési élmény kiemeli a mezőnyből. A népszerűsége miatt viszont akadnak olyan tulajdonosok, akik egyedibb megjelenésre vágynak, de nem feltétlenül a gyári kiegészítőkre, hanem annál extrémebbre. Nekik kínál látványos alternatívát a Prior Design csapata, akik ultra széles aszfaltbetyárt faragtak a gömbölyű luxusterepjáróból, amivel garantáltan rémálommá válik egy pláza mélygarázsa.
A látványos összhatás érdekében egyedi lökhárítókat, küszöböt és spoilereket terveztek az autóhoz, valamint extrém módon kiszélesítették a kerékjárati íveket, ami mögé a Vossen cég 22-colos kerekeit pakolták Continental SportContact 6 abroncsokkal szerelve. Hogy ne csak széles, de lapos is legyen, a gyári felfüggesztést lecserélték a H&R légrugós rendszerére, amitől akár 35 milliméterrel csökkenthető a Macan hasmagassága, bónuszként pedig egy rozsdamentes sportkipufogó-rendszerrel is ellátták, hogy már messziről hallani lehessen az érkezését.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.