szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az amerikai Alma ügynökség egyetlen "szoborral" foglalta össze a következményeket.

Az utolsó szmájli – nagyjából így lehetne lefordítani azt a kampányt, amit az amerikai Alma ügynökség indított a napokban. A CNN Money beszámolója szerint a cég Miami belvárosában állította ki a méretes szobrát, ami mellé egy szöveget is csatolt: a vezetés közbeni mobilozás nem tréfa.

A szobor egy összetörött szmájlit ábrázol: a két szeme helyén egy autókerék és egy gumidarab, a nyelvét pedig egy piros autósülés adja. A beszámoló szerint azért Miamit választották helyszínként, mert ez az egyike azon kevés államnak Amerikában, ahol a törvény továbbra sem tiltja a vezetés közbeni mobilozást. Ez annyit tesz, hogy a sofőr csak akkor vonható ezért felelősségre, ha korábban már volt valamilyen komolyabb közlekedési kihágása.

twitter.com - Alma Agency

A cég arra kér mindenkit, a #SprintDriveSafe hashtaggel ossza meg a kampányt, hogy minél több emberhez eljusson, miért nem szabad egyszerre vezetni és a telefont nyomkodni.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!