Plusz 200 lóerő a legerősebb amerikai izomautónak sem árthat
Senki nem mondta, hogy a 707 lóerős Dodge Challenger Hellcat-re panasz lenne a teljesítménye miatt, de van, aki még ennél is többre vágyik.
hvg.hu
A 707 lóerős, kompresszoros V8-as motorral szerelt Dodge Challenger SRT Hellcat-re eddig egyetlen panasz sem érkezett a gyártóhoz, hogy valaki kevesellte volna a teljesítményét, de ahogyan a szupersportkocsik esetében, úgy az izomautó-tulajok között is vannak, akik még többre vágynak. Nekik szánja a németországi székhelyű (de hazai képviselettel is rendelkező) Prior Design műhely a Hellcathez tervezett PD900HC nevet viselő csomagot, amely látványos karosszéria-szélesítéseket és plusz 200 lóerőt kínál.
Hogy mitől lett 900 lóerő a Challenger teljesítménye azt nem részletezték, de valószínű, hogy a kompresszorral, a kipufogóval és a motorvezérlő-elektronikával játszottak egy picit a mérnökök. A külsejét illetően viszont egyértelmű a változás, a kovácsolt alufelnik, a szegecselt sárvédőívek, a karbon spoilerek és a diffúzor már messziről hirdetik, hogy nem érdemes felhergelni a vezetőjét a piros lámpánál.
A július 1-i határidő előtti utolsó pillanatban, a hétfői rendkívüli közgyűlésen dőlt el, hogy a fővárosi képviselők kiigazították a már korábban, konszenzussal elfogadott 2025-ös költségvetést, így van újra érvényes büdzséje a fővárosnak – év végéig. Ha nem így lett volna, durva korlátozásokkal és pénzügyi nehézségekkel járó állapotra kellett volna készülni.