szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Senki nem mondta, hogy a 707 lóerős Dodge Challenger Hellcat-re panasz lenne a teljesítménye miatt, de van, aki még ennél is többre vágyik.

A 707 lóerős, kompresszoros V8-as motorral szerelt Dodge Challenger SRT Hellcat-re eddig egyetlen panasz sem érkezett a gyártóhoz, hogy valaki kevesellte volna a teljesítményét, de ahogyan a szupersportkocsik esetében, úgy az izomautó-tulajok között is vannak, akik még többre vágynak. Nekik szánja a németországi székhelyű (de hazai képviselettel is rendelkező) Prior Design műhely a Hellcathez tervezett PD900HC nevet viselő csomagot, amely látványos karosszéria-szélesítéseket és plusz 200 lóerőt kínál.

Hogy mitől lett 900 lóerő a Challenger teljesítménye azt nem részletezték, de valószínű, hogy a kompresszorral, a kipufogóval és a motorvezérlő-elektronikával játszottak egy picit a mérnökök. A külsejét illetően viszont egyértelmű a változás, a kovácsolt alufelnik, a szegecselt sárvédőívek, a karbon spoilerek és a diffúzor már messziről hirdetik, hogy nem érdemes felhergelni a vezetőjét a piros lámpánál.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!