Új divat terjed a magyar autóvásárlók között

Nem kell a tető a magyarnak, akkor sem, ha így drágább a kocsi.

  • hvg.hu hvg.hu
Új divat terjed a magyar autóvásárlók között

Az egyik legjellemzőbb trend idén a használtautó-piacon a nyitott tetős autók iránti folyamatosan növekvő kereslet. Már az utóbbi években is egyre több vásárló választotta ezeket, ugyanakkor az idei első félévben robbanásszerű növekedés mutatkozott a kabriók piacán. A használt autókat forgalmazó AAA Auto közlése szerint a Magyarországon értékesített kabriók számában nyolcszoros növekedést tapasztaltak. Eközben Európában háromszor annyi kabriót értékesítettek az idei év eddigi részében, mint a tavalyi év azonos időszakában.

A vásárlókat még a kabriók jellemzően magasabb árai sem riasztják el. A vevők egy nyitott tetős modellért általában 30 százalékkal többet is hajlandóak kifizetni egy ugyanolyan kategóriájú hagyományos modellhez képest.

Youtube

A kabriók lehetnek 2 vagy 4 ajtósak, és lehet lenyitható vagy merev, levehető tetejük is. A tető készülhet vászonból vagy lehet merev szerkezetű, amely elsősorban acélból vagy más anyagból készül.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Tíz évbe telt, mire rájöttünk, hogyan lehet tökéletes a bécsi szelet – Wolfgang Puck és fia a HVG-nek

Tíz évbe telt, mire rájöttünk, hogyan lehet tökéletes a bécsi szelet – Wolfgang Puck és fia a HVG-nek

Budapesten is kitart a jó minőség mellett Wolfgang Puck és fia, Byron Lazaroff-Puck – deklaráltan meg is kérik az árát. A világ egyik legismertebb séfje ma is töretlenül aktív a globális étteremhálózatának ügyeiben, de a Spago éttermeket már fiára bízza. Apát és fiát a menü összeállításáról, az öröklés terhéről, egymással való viszonyukról és arról is kérdeztük, milyen kést használnak. Arról is szó esett, hogy miben erősek a budapesti piacok.