szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A klasszikus forma modern műszaki megoldásokat takar, no meg egy 7.0 literes V8-as motort az orrában, amely a kompresszoros feltöltésnek köszönhetően 770 lóerőt szabadít a hátsó kerekre. Bónuszként pedig manuális váltóval szerelik.

A veterán amerikai izomautók közül talán a Ford Mustangnak van a legnagyobb rajongótábora, ami nem csak annak tudható be, hogy ebből készült a legtöbb, hanem a mára ikonikussá vált formatervnek is. Ehhez igazodva számos cég foglalkozik Mustang-felújítással, újjáépítéssel és tuninggal, a legprofibbak pedig olyan átalakítást kínálnak, amely megőrzi a klasszikus stílust, viszont lemezek alatti technikát modern alkatrészekre cseréli.

Az ilyen úgynevezett restomod felújítással foglalkozó műhelyek közé tartozik a Classic Recreations is, melynek legújabb munkája a képeken látható Shelby GT500 CR. A különleges lila fényezést ezüst versenycsíkokkal bolondították meg, az eredeti felniket egyedi tervezésű 18 colos darabokra cserélték BF Goodrich gumikkal szerelve, az utasteret pedig a legapróbb részletig felújították.

Classic Rectreation

Az igazán nagy durranás viszont a lemezek alatt lapul, ugyanis az autó orrában egy 7.0 literes Ford Performance V8-as motor dolgozik, kompresszoros feltöltéssel, ami nem kevesebb mint 770 lóerőt szabadít a hátsó kerekekre. Mindezt manuális váltóval kínálják, no meg hatdugattyús Wilwood fékrendszerrel és coilover lengéscsillapítókkal, hogy ne repüljön el az autó az első kanyarban. A JVC fejegység és a Kicker hangrendszer már csak ráadás, hiszen egy vérbeli autóbolond úgyis a V8 morajlását hallgatja. Az autóért egyébként 234 ezer dollárt fizetett az új tulajdonosa.

Classic Rectreation
Classic Rectreation
Classic Rectreation
Classic Rectreation
Classic Rectreation
Classic Rectreation
Classic Rectreation

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!