szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A 2017-es évre számtalan technológiai újdonsággal bővül a Range Rover modellpalettája, emellett pedig az SV Autobiography csúcsmodell megkapja az SVR sportváltozat 5.0 literes, kompresszoros V8-as motorját.

Mióta a Bentley piacra dobta a Bentaygát, egy kicsit mintha kevesebb rivaldafény jutna a Range Rovernek, ezért az indiai kézben lévő brit márkánál úgy döntöttek, hogy a 2017-es modellévre felfrissítik a zászlóshajójukat.

Legfontosabb újításként az SV Autobiography Dynamic névre keresztelt csúcsmodell megkapja az SVR sportváltozat 5.0 literes, kompresszoros V8-as motorját, amely a ZF nyolcfokozatú automataváltójával párosítva 550 lóerőt és 680 Nm maximális nyomatékot szabadít az aszfaltra. Mindez a kifinomult összkerékhajtással szerelve 5,4 másodperces 0-100 km/h-s gyorsulást biztosít a luxusbatárnak.

Range Rover

Természetesen a legerősebb blokk mellé áthangolt futómű is jár, 8 milliméteres ültetéssel, feszesebb lengéscsillapítókkal, 21 vagy akár 22 colos alufelnikkel, valamint nagy teljesítményű Brembo fékrendszerrel. Aki a legvagányabb konfigurációra pályázik, annak érdemes a bordó fényezés mellé piros féknyergeket, és kéttónusú bordó/fekete bőrkárpitot rendelnie, hogy teljes legyen az összhang.

Említést érdemel még, hogy az utastérben 10 colosra nőt az infotainment rendszer központi érintőképernyője, prémium csomagban pedig okostelefonról is irányítható a fedélzeti elektronika, így például még indulás előtt bekapcsolhatjuk az ülésfűtést vagy -hűtést. A 2017-es modellévtől az összes változathoz rendelhető vontatástámogató asszisztens, valamint intelligens tempomat, amely a táblafelismerő funkció révén automatikusan lelassít a szükséges sebességre.

Range Rover
Range Rover
Range Rover
Range Rover
Range Rover
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!