Ahogy várni lehetett, elmaradt az áttörés Trump és Putyin csúcstalálkozóján
Az orosz elnök, aki alig négy órát töltött az USA területén, már el is utazott Moszkvába.
Az amerikai Workhouse cég a W-15 nevű járművével meg is mutatta hogyan képzeli a platós áruszállítók elektromossá alakítását.
Ha csak abból indulunk ki, hogy 40 éve ezek a típusú autók jelentik a legnagyobb példányszámban értékesített járműveket az USA-ban, mindenképpen fontos momentum lesz ha valamelyik gyártó életképes koncepciót tud felmutatni. Minden évben a Ford F-150 és a Chevrolet Silverado produkálja a legnagyobb eladásokat, lényegi kérdés, hogy miért nem mentek rá jobban eddig a gyártók az ilyen járművek elektromossá alakítására is.
Mindenesetre most, egy összkerék-hajtású rendszerrel megálmodott autó, amely a Panasonic által gyártott lítium-ion akkumulátor csomagot kapna, megteheti az első lépéseket a szegmens elektromossá alakítása felé. Mint máshol is, kulcskérdés a hatótáv, amiben annyira nem áll jól a Workhorse a maga tisztán elektromos 130 kilométeres hatótávjával. Jól látszik ebből az adatból is, hogy igazán még csak hatótávnövelővel megtámogatva lehet életképes egy elektromos pickup, amely akár a BMW i3-módjára egy kis benzinmotorral tölti az akkumulátorokat szükség esetén.
Mint a képeken látszik, a kocsi felépítménye az ilyen járműveknél szokásos létravázas lehet, amelynél az alvázkereten kapna helyet az elég jelentős méretű akkumulátorcsomag. A felépítmény a terv egyébként a duplakabinos, ötszemélyes változatot mutatja.
Az orosz elnök, aki alig négy órát töltött az USA területén, már el is utazott Moszkvába.
Az együttműködés fontosságát hangsúlyozta Vlagyimir Putyin orosz és Donald Trump amerikai elnök is a pénteki alaszkai orosz-amerikai csúcs után tartott sajtótájékoztatón, ám részleteket egyikük sem árult el. Trump viszont már Vlagyimirnek hívja a „nagyszerű politikusnak” nevezett orosz vezetőt.
A szakemberek érdeklődve figyelték, miként viselkedik az amerikai és orosz elnök a tárgyalásuk előtt.