szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Hát igen, manapság már inkább az az érdekes, ha a virtuálist játsszuk el a valóságban.

A már nem is annyira új Audi Q7-esnek csináltak egy reklámot, amelynek az érdekessége, hogy úgy néz, ki mintha teljes egészében számítógépes grafika (CGI) lenne. Közben meg nem.

A jelentet tele van bonyolult, virtuálisnak látszó jelenettel, áttűnésekkel, sablonokkal, digarammokkal, mégis az egész anyag egy fagyos kanadai völgyben készült.

A legyártásához 20 000 lumen fényerejű projektorokat használtak, amelyekkel valóban vetítettek hóra. A helyszín a Fortress Mountain Kanadában, amely 2286 méter magasan fekszik a tengerszínt felett, és a hőmérséklet a forgatás idején leginkább mínusz 25 Celsius-fok környékén tanyázott.

Ez tipikusan egy olyan reklám, amelynek a werkfilmje még lehet érdekesebb is, mint a kész anyag.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!