Ezen a hétvégén zajlik a Tokiói Autószalon, ahol főként a tuningolt autóké a főszerep, így a korábbi évekhez hasonlóan a nagyobb márkák is igyekeznek kitenni magukért néhány egyedi modellel. Idén a gyártó hat darab tanulmányautóval készült a bemutatóra, a Toyota Racing Development (TRD) közreműködésével, melyek közül mindegyik szériaérett állapotú, ennek ellenére sajnos nem valószínű, hogy az európai utakon is felbukkannak majd valaha.
Toyota C-HR „Agressive Style”
Kiemelt szerepet kap a japánok standján az új C-HR crossover, ami érthető is, hiszen nagyon sokat várnak tőle Európában is. A tokiói szalonra rögtön kétféle verziót is elhoztak, melyek közül az „agresszív” kivitel egyedi első lökhárítóval, LED-es nappali menetfénnyel, küszöbtoldattal, diffúzorral és dupla hátsó spoilerrel igazi utcai harcos benyomását kelti.


Toyota C-HR „Extreme Style”
A C-HR „extrém” kivitele inkább a ralis vonalat erősíti, látványos küszöbtoldatokkal, 16 colos, ballonos terepgumikkal, piros sárhányókkal és ezüstszínű köténnyel. Így még egy hibrid is vonzó tud lenni.


Toyota 14R-60 Carbon Concept
Valószínűleg keveseknek mond bármit is a 14R-60 típusjelölés, mivel egy száz darabos limitált szériás, belpiacos GT86-ról van szó. A képeken látható autó ennek a továbbfejlesztése TRD (Toyota Racing Development) kagylóülésekkel, szénszálas első lökhárítóval és sárvédővel, valamint méretes hátsó szárnnyal.

Toyota Hiace TRD Concept
Látványos grafika, pici ültetés, alufelnik terepgumival, spoilerek, és máris vonzóbb a belpiacos Hiace, amely bármelyik ralicsapatnál megállná a helyét szervizautóként. Fontolgatják is a sorozatgyártását.


Toyota GT86 TRD Rally Concept4
A GT-86-ból eddig is létezett gyári raliautó, de ez most Fumio Tahara többszörös japán ralibajnok közreműködésével készült egyedi versenygép.


Toyota Hilux Revo TRD AXCR2016Toyota 14R-60 Carbon Concept
Az új Hiluxból most is mennek gyári építésű versenyautók a Dakar ralin, de úgy tűnik, hogy privát csapatoknak is elérhetővé teszik a technikát.


Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.