Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Az A1 legújabb változata nagyobb, könnyebb és erősebb lesz, mint a jelenlegi modell.
A jelek szerint nemcsak az Audi Q8 bemutatásán dolgozott eddig gőzerővel a négykarikás autógyár, már egy másik modellt is bekészítettek a csőbe. A jelenleg futó A1-es modell lassan idejétmúlttá válik, ezért az Audinál már dolgoznak az új, továbbfejlesztett változaton.
Az Autocar beszámolója szerint az új A1-et jövőre mutathatják majd be a közönségnek. Az autót a Volkswagen Csoport által fejlesztett moduláris keresztmotoros platformjára (MQB A0) építik. A második generációs mini hosszabb és szélesebb lesz az elődjénél, ami valószínűleg a hátsó üléseknél nagyobb lábteret és méretesebb csomagteret jelent majd. Mindehhez alumínium és melegen préselt acél hibrid keverékét használják majd, így minden bizonnyal masszív szerkezettel lesz dolgunk. Sőt, könnyebb is a jelenlegi, 1035 kg-os modellnél.
Külsőre az autó valószínűleg egy lekicsinyített A3-asra fog emlékeztetni, az utastér pedig a kor követelményeinek megfelelően high-tech felszerelést kap majd. Ez a gyakorlatban a virtual cockpit technológiát, azaz a sofőr előtti nagyfelbontású, 12,3 colos képernyőt jelentheti, de lesz benne wifi és az okostelefonnal is összekapcsolódik majd.
A pletykák szerint az alapmodell egy 1 literes háromhegeres motort kap majd, ami valószínűleg erősebb lesz, mint a mostani 94 lóerős változat.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.