Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Egy 510 lovas Mercedes-AMG C 63 S-sel persze jót lehet körzőzni, főleg ha még biztatják is az embert, vagy pont azért ment oda, hogy megmutassa, mit tud a gép. Így kínos igazán.
A driftelés manapság elegánsan fogalmazva „reneszánszát éli”, főleg, hogy mobillal gyorsan le is lehet videózni és büszkélkedni utána a sikeres mutatvánnyal. Sajnos többnyire az is megvan képben, amikor ugyanez nem annyira sikeres.
Ez a kellemetlenség esett meg a Mercedes brémai üzemének udvarán állítólag egy helyi celebbel, aki egyébként autós műsort is vezet. Jean Pierre Kraemernek már elsőre is sikerült megpadkáznia a felnit, másodikra viszont úgy telibe kapta a gyepszegélyt, hogy komolyan leamortizálta a könnyűfém felniket, és hírek szerint a légzsákok is kinyíltak. A Merci meg mehet vissza a sorra, szegényt rakhatják össze újra.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.