szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Senki ne gondolja, hogy csak azon bizonyos Tiboroknak az élete mindene, hogy a közösségi médiában 800 ezer követője legyen.

A legnagyobb autómárkák is komoly versenyt folytatnak ezen a téren és jelenlegi állapot szerint a bajor kék-fehér jelvényesek vezetnek az egyik legfontosabb platformon, az Instagramon 10,6 millió követővel. A márka úgy tűnik nem csak digitális kommunikációs eszközként használja elég jól a csatornát, de sikeresen építi a BMW-s lifestyle-t, amellyel néha el is büszkélkednek. A ranglista további képe így fest, a holland Autoblog gyűjtése alapján:

  • Mercedes : 8.2 millió követő
  • Audi : 7 millió
  • Tesla : 1.5 millió
  • Ferrari : 1.6 millió
  • Lamborghini : 6.2 millió
  • Volkswagen : 1 millió
  • Bentley : 2.9 millió
  • Rolls-Royce : 2.7 millió
  • Ford : 2.2 millió

Mint látszik a BMW egyelőre magabiztos előnnyel vezeti a listát. Érdekes, hogy a Lambo mennyire erős ezen a téren a szupersport autók közt, míg a nagy rivális patinásabb Ferrari szinte eltörpül mellette. A Lamborghini úgy tűnik mostanság sokkal inkább a fiatalok márkája.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!