A kétajtós modell lényegében az F12 Berlinetta jelentősen átdolgozott változata, egy nagyobb 6.5 literes V12-es szívómotorral és számtalan technológiai finomsággal. Ez a motor 234 köbcentivel nagyobb, mint az F12-é és 8500-as fordulaton adja le 800 lóerős teljesítményét, a nyomaték csúcshoz pedig 7000-ig kell forgatni, az értéke 718 Nm.

Vélhetően az utolsó ilyen nagymotoros Ferrari ez az újdonság, a jövő a turbós és hibridhajtásé ebben a szegmensben is. Addig is, akinek megadatik, hogy egy ilyen üvöltő V12-ese legyen és 2.9 másodperc alatt katapultálja nulláról-százra, az élvezze ki, még ha az ára biztosan megközelíti is majd a 100 millió forintot. De ez az autó a legtöbb mai járművel szemben biztosan csak növelni fogja az árát idővel, nem pedig veszteni.


