„Meg is nyugtat, vagy éppen felébreszt, jól kezdődik vele a nap” – így jógáznak Indiában és Magyarországon
A szerző 10 éve jógázik a jóga őshazájában, mesterfokozatot is szerzett jógatudományból Indiában. Szeretettel Delhiből sorozatunk írása.
Míg a legtöbb új autó a négy- és ötcsillagos eredményekért küzd, ez a jármű akár egyetlen csillagnak is örülne.
A napjainkban forgalomba kerülő új személyautók túlynyomó többsége nagyon jól szerepel a híres NCAP törésteszten. Ez elsősorban annak köszönhető, hogy a modern gépkocsik rendkívül erős és az adott helyeken irányítottan deformálódó karosszériával, többféle elektronikus menetbiztonsági megoldással és természetesen több darab légzsákkal rendelkeznek.
Nos, ez utóbbiból például egyetlen sem található az indiai piacos Chevrolet Enjoy MPV alapmodelljében, mely többek közt ennek is "köszönheti" nullacsillagos NCAP-eredményét. Az alább videóban alaposan szemügyre vehető, hogy a Chevrolet Enjoy MPV pontosan hogyan törik, illetve az is megtekinthető, ahogy az ugyancsak indiai piacra szánt, de már alapáron légzsákos Ford Figo Aspire sokkal jobban teljesítve három csillagot zsebel be.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A szerző 10 éve jógázik a jóga őshazájában, mesterfokozatot is szerzett jógatudományból Indiában. Szeretettel Delhiből sorozatunk írása.
A Tisza szigetek korábbi koordinátora, Farkas Dezső az elnöke az Irány a Jövő Pártnak.
Az USA közéletének legnagyobb sztorija végzetes is lehet az amerikai elnök számára.
Egyre inkább úgy érződik, hogy a magyar kormánypárt nem csak az online világban kerül vesztes helyzetbe.
Hiába nőttek a fizetések, visszafogott a vásárlási kedv.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.