Csuklós busz helyett is beválhat az új 13 méteres magyar busz

Az autóbusz 38 üléses kialakítás mellett is képes 115 fő szállítására.

  • hvg.hu hvg.hu
Csuklós busz helyett is beválhat az új 13 méteres magyar busz

Új, 13 méteres, növelt hosszúságú városi busszal lép piacra a legnagyobb magyar buszgyártó. A Credo Econell 13 CiTY-vel a Kravtex-Kühne Csoport elsőként hozott létre olyan alacsony belépésű, könnyűszerkezetű autóbuszt, amely a városi közlekedés költségeit optimálisan lehet kihasználni – írta cikkében a Kisalföld, mert a buszokat elsőkét Győrben tesztelik.

A jármű alacsony saját tömegű és nagy befogadóképességű, ezért az egy utasra vetített üzemanyag-felhasználása sokkal alacsonyabb versenytársainál.

Kravtex-Kühne

Az autóbusz 38 ülés elhelyezése mellett is 115 fő szállítására alkalmas, így nemcsak a szóló, hanem a legalacsonyabb kihasználtságú csuklós autóbuszoknak is alternatívája lehet a vidéki településeken és Budapesten egyaránt.

Kravtex-Kühne
Kravtex-Kühne

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.