Még mindig a Tesla

Az lehet, hogy a francia Zoe és a japán Leaf fogy a legjobban, de a Teslát azért még korántsem érdemes leírni.

  • hvg.hu hvg.hu
Még mindig a Tesla

Noha már megint temetik a Teslát, a számok azt mutatják, hogy még akkor is az európai piacon is a legjobban keresett elektromos hajtásláncú autói vannak, ha a kategóriába a hibrid hajtásláncú járműveket is bevonjuk. Legalább is ezt mutattja az a statisztika, mely szerint az európai elektromos autópiac márciusban 29 ezerrel bővülve, továbbra is meredeken emelkedő fázisban van. A tavalyi év adataihoz képest ez mintegy 30 százalékos bővülést jelent.

Cleantechnica

A Tesla ugyan leszorult a dobogóról, mert a Renault Zoe és a Nissan Leaf  - melyekből az amerikai piacon is rekordszámú a megrendelés - mellett a Mistubishi hibrid Outanderjéből értékesítették a legtöbbet a kontinensen, de a Model X és Model S együttesen még mindig több, mint az első helyezetté. Kérdés persze, hogy mi lesz, ha tovább csúszik az új, Model 3-as megjelenése...

Cleantecnica

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.