Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Egyre közelebbi a várost elkerülő gyorsút építésének rajtja, amelynek leglátványosabb része a Bécsi domb nevű terület alatt átvezető alagút lesz.
Mérnököt és műszaki ellenőrt keres közbeszerzési eljárásban a nemzeti infrastruktúra-fejlesztő a Csornától Sopronon át a magyar-osztrák határig tartó gyorsforgalmi út építéséhez – írja az inforadio.hu.
Az M85-ös nevű út ezen szakaszának előkészítése nem sokkal az után indulna, hogy elkészült a Győrt Szombathellyel összekötő M86-os. Az összesen 67,4 kilométeres útszakaszok tervezési feladatait már elnyerte az Utiber Közúti Beruházó Kft., a Főmterv Zrt. és az Unitef'83 Zrt. közös ajánlattevőként.
A négysávos út Csorna és Sopron között: Farád, Rábatamási, Jobaháza, Bogyoszló, Szárföld, Babót, Kapuvár, Vitnyéd, Fertőendréd, Fertőszentmiklós, Röjtökmuzsaj, Ebergőc, Nagylózs, Pinnye, Pereszteg, Nagycenk, Kópháza és Sopron településeket köti majd össze.
Ezen a térképen látható a soproni elkerülő szakasz:
A projekthez szervesen kapcsolódik a Sopron közigazgatási területén épülő 3,6 kilométer hosszú észak–nyugati elkerülő út. Az építkezés legfontosabb eleme az lesz, hogy a soproni Bécsi-domb alá alagutat fúrnak, így vezetve át a sztrádát a várostól északra fekvő, beépített részen.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Az okok most egyértelműek.
Rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.