Egy Paganit még összetörni is érdemes, egyedülálló példányként adják vissza

Az olasz kisműhely eddig sem vitte túlzásba az autók tucatgyártását. Az éves 40 darabos szériájával nem sok rohangál a világon Horacio Pagani munkáiból.

  • hvg.hu hvg.hu
Egy Paganit még összetörni is érdemes, egyedülálló példányként adják vissza

A cég viszont néha kivételt tesz és még egyedibb autókat farag modelljeiből. Így történt ez most is egy Pagani Zonda F-szériával, amit két éve sikerült eléggé összetörni. Az újjászületett jármű viszont egy egyedülálló darab lett Riviera néven.

A kocsi legkülönlegesebb része – legalábbis Pagani mércével – az egyedi festése, amely kék és fehér, a francia tengerpart hangulatát idézően. A beltér is hasonlóan kékes árnyalatot kapott.

További részleteket nem is tett közzé a gyártó, annyit lehet tudni, hogy az átalakított autó a 76069-es alvázszámot viseli. Eredetileg sárga volt és Dubajban szenvedtek vele balesetet még 2015-ben. Csak emlékeztetőül, a Zondákban egy 12 hengeres motor dolgozik, amely az AMG-től való 7,3 literes lökettérfogattal és 700 lóerő feletti teljesítménnyel. A kocsi alapból 1230 kilós, és a végsebessége 345 km/h.

Korábban is csinált hasonló ráncfelvarrást a Pagani, egy Zondát alakítottak Fantasma Evo néven át, amely szintén egy balesetben sérült meg.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Ezt ne kérd nyáron a kozmetikustól – életmódváltásra is szükség lehet, hogy megvédjük a bőrt a veszélyektől

Ezt ne kérd nyáron a kozmetikustól – életmódváltásra is szükség lehet, hogy megvédjük a bőrt a veszélyektől

A nyári bőrápolás nem merül ki annyiban, hogy leveszünk egy fényvédőt a polcról. Mit kell tenni, ha minden önmérséklet ellenére leégünk? Mihez kezdjen, akinek problémás a bőre, és milyen termékeket érdemes magunkkal vinni a nyaralásra? Mit együnk, hogy szebbek legyünk? Szakértőkkel beszélgettünk hiedelmekről, jó és rossz praktikákról.