Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A kivitelezők már megépítették Kolozsvár nyugati elkerülőútját, de használni mégsem lehet, mert a legfontosabb elemet kifelejtették.
Nincs furcsább a hazai útépítésnél – gondolhatnánk, a szomszédos Romániának azonban sikerült erre rácáfolnia. A Főtér beszámolója szerint ennek oka, hogy bár lassan a végéhez közeledik az A3-as erdélyi autópálya Gyalu és Magyarnádas közötti szakaszának építése – ami Kolozsvár nyugati kerülőútját jelenti –, ám a 8,7 kilométeres szakaszt egy jó darabig még nem vehetik birtokba az autósok.
Az ok rendkívül prózai:
elfelejtettek megépíteni egy hidat.
A beszámoló szerint a viaduktot, ami a Szamos felett ívelt volna, még a Bechtel-szerződés idején kezdték el építeni, ám az amerikaiakkal kötött szerződés körül sok volt a bonyodalom, így végül a híd építését félbehagyták, a terveket pedig „elnyelte” a bürokrácia süllyesztője.
Egyelőre nem tudni, mikor épül meg a szakaszt az Aranyosgyéres felé vezető úttal összekötő híd, mert bár az ezt kivitelező olasz cég már megvan, a szerződést egyelőre nem írták alá az építésről.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.