Jönnek a Super Bowl-reklámok – az öreg rockeré és a Toyotáé üt
Az amerikai futball liga döntője most hétvégén lesz. A hagyományosan nagyon drága reklámidővel az autós cégek közül, úgy tűnik, idén a távol-keletiek gazdálkodnak a legjobban.
hvg.hu
Az ötvenkettedik Super Bowlra befut lassan az összes autós reklám. Az nem újdonság mára, hogy ez az egyik legnézettebb műsor a világon és egy 30 másodperces reklámidőért elkérnek 5 millió dollárt. Minden évben külön lista, hogy mely nagy autómárkák vásárolnak reklámidőt vagy maradnak távol az eseménytől.
A mérkőzés egyik résztvevője egyébként a tavalyi bajnok New England Patriots, a másik a Philadelphia Eagles, a meccs itteni idő szerint majd február ötödikén 0.30-kor kezdődik. De lássuk, az autós cégek közül ki, mennyire készült fel erre az értékes pár másodpercre.
Újabb izraeli és amerikai tervek szövődtek a gázai palesztin lakosság kitelepítésére, miközben a háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos hatalmi paktuma.
Sokan sérelmezik, hogy nehezen pótolható embereket szakembereket küldtek el, ráadásul mindezt több hónap alatt, így nem kellett csoportos létszámleépítést sem bejelenteni.