A propaganda működése, az erotikus álmok titka és Lucas háborúi: a HVG nagy nyári könyvajánlója 1. rész
Idén is összegyűjtöttük azokat a könyveket, amelyekkel szívesen eltöltenénk a nyarat.
A Cupra e-Racer igazi túraautó lett, csak jóval csendesebb változatban.
Nagyon sok minden miatt várjuk már a Genfi Autószalon indulását, és most úgy tűnik, lesz ott még egy plusz dolog, amire kifejezetten kíváncsiak lehetnek az elektromos autók szerelmesei. A Seat – pontosabban az önálló almárkává fejlődött Cupra – ugyanis a napokban lerántotta a leplet az eddigi legdurvább autójáról, az e-Racerről.
Ahogy a neve is sejteti, egy elektromos autóról van szó, de nem akármilyen autóról. A kocsi ugyanis a világ első túraautója, egy igazi versenygép, ami majd kicsattan az erőtől. A fejlesztők szerint alapjáraton 408 lóerős, de rövid ideig képes 680 lóerőt leadni az aszfaltnak – számolt be róla a Carscoops.
Arról sajnos egyelőre nem beszéltek, hogy mennyi ideig bírja ezt a teljesítményt egy feltöltéssel, de a 65 kWh-s akkumulátorcsomag azért túl sok versenyzést nem sejtet.
A kocsi a WTCR idei sorozatában is rajthoz álló Cupra Leon TCR alapjaira épült.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Idén is összegyűjtöttük azokat a könyveket, amelyekkel szívesen eltöltenénk a nyarat.
Mindenre gondoltak azok a csalók, akik a videónkban megszólaló áldozatokat átverték.
Az oroszok novemberben vettek célba egy munkácsi elektromos alállomást.
Távozásuk után a közgyűlés határozatképtelenné vált.
Egyre többen teszik fel ezt a kérdést.
Kapu Tibor első magyar űrhajósként léphetett a Nemzetközi Űrállomás fedélzetére.
Várnai László elnézést kért a felpofozott diáktól és a képviselőtársaitól is.