Tiszta izom: 680 lóerőt is kiprésel magából a legdurvább Seat

A Cupra e-Racer igazi túraautó lett, csak jóval csendesebb változatban.

  • hvg.hu hvg.hu
Tiszta izom: 680 lóerőt is kiprésel magából a legdurvább Seat

Nagyon sok minden miatt várjuk már a Genfi Autószalon indulását, és most úgy tűnik, lesz ott még egy plusz dolog, amire kifejezetten kíváncsiak lehetnek az elektromos autók szerelmesei. A Seat – pontosabban az önálló almárkává fejlődött Cupra – ugyanis a napokban lerántotta a leplet az eddigi legdurvább autójáról, az e-Racerről.

Ahogy a neve is sejteti, egy elektromos autóról van szó, de nem akármilyen autóról. A kocsi ugyanis a világ első túraautója, egy igazi versenygép, ami majd kicsattan az erőtől. A fejlesztők szerint alapjáraton 408 lóerős, de rövid ideig képes 680 lóerőt leadni az aszfaltnak – számolt be róla a Carscoops.

Seat

Arról sajnos egyelőre nem beszéltek, hogy mennyi ideig bírja ezt a teljesítményt egy feltöltéssel, de a 65 kWh-s akkumulátorcsomag azért túl sok versenyzést nem sejtet.

Seat

A kocsi a WTCR idei sorozatában is rajthoz álló Cupra Leon TCR alapjaira épült.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Tíz évbe telt, mire rájöttünk, hogyan lehet tökéletes a bécsi szelet – Wolfgang Puck és fia a HVG-nek

Tíz évbe telt, mire rájöttünk, hogyan lehet tökéletes a bécsi szelet – Wolfgang Puck és fia a HVG-nek

Budapesten is kitart a jó minőség mellett Wolfgang Puck és fia, Byron Lazaroff-Puck – deklaráltan meg is kérik az árát. A világ egyik legismertebb séfje ma is töretlenül aktív a globális étteremhálózatának ügyeiben, de a Spago éttermeket már fiára bízza. Apát és fiát a menü összeállításáról, az öröklés terhéről, egymással való viszonyukról és arról is kérdeztük, milyen kést használnak. Arról is szó esett, hogy miben erősek a budapesti piacok.