A Tata Motors egész júniusban csupán egyetlen darabot gyártott a Nano névre keresztelt autóból.
hvg.hu
Az indiai piacra alapvetően jóval olcsóbb autókat kell gyártani, mint amilyeneket a világ több részén árusítanak. Emiatt több olyan modell is létezik, amelynek van Indiában árusított alternatívája – jóval olcsóbban, és persze sokkal fapadosabb felszereléssel. Ezek után nem csoda, hogy a világ legolcsóbb új autójával is ott büszkélkedhetnek, igaz, mindez lassan múlttá válik.
Az India Economic Times beszámolója szerint a Tata Motors egyértelműen lehúzta a rolót a Nano gyártása kapcsán: csupán egyetlen darabot készítettek belőle a múlt hónapban. Persze 2017 júniusa sem volt sokkal eredményesebb, akkor azonban még 275 darabot gyártottak le a kocsiból.
A Tata még 2008-ban mutatta be a Nanót, amellyel az indiai piacot akarták letarolni, ám az eladási számok – az 1500 fontos, vagyis nagyjából 550 ezer forintos ár ellenére – elmaradtak a várakozásoktól. A beszámoló szerint mindez komoly jelzés a többi európai/amerikai márka számára is. Bár az indiai piacon valónban az érték az egyik legfontosabb tényező, a kocsit nem fogják jobban vinni, ha közben megbízhatatlan.
Az autóban egyébként egy 0,6 literes kéthengeres 37 lóerős motor dolgozott.
Amikor kiderül, hogy egy egyházi személy kiskorúakkal szemben szeméremsértő módon viselkedett, a botrányokat rendszerint nagy médiazaj kíséri, és ma már a gyanúba kerültek felfüggesztése is rutinszerűen megtörténik, de az egyházi és világi eljárások eredményét többnyire lehetetlen kideríteni.
A világ egyik legismertebb séfjét is fiát a menü összeállításáról, az öröklés terhéről, egymással való viszonyukról és arról is kérdeztük, milyen kést használnak. Arról is szó esett, hogy miben erősek a budapesti piacok.