A Tata Motors egész júniusban csupán egyetlen darabot gyártott a Nano névre keresztelt autóból.
hvg.hu
Az indiai piacra alapvetően jóval olcsóbb autókat kell gyártani, mint amilyeneket a világ több részén árusítanak. Emiatt több olyan modell is létezik, amelynek van Indiában árusított alternatívája – jóval olcsóbban, és persze sokkal fapadosabb felszereléssel. Ezek után nem csoda, hogy a világ legolcsóbb új autójával is ott büszkélkedhetnek, igaz, mindez lassan múlttá válik.
Az India Economic Times beszámolója szerint a Tata Motors egyértelműen lehúzta a rolót a Nano gyártása kapcsán: csupán egyetlen darabot készítettek belőle a múlt hónapban. Persze 2017 júniusa sem volt sokkal eredményesebb, akkor azonban még 275 darabot gyártottak le a kocsiból.
A Tata még 2008-ban mutatta be a Nanót, amellyel az indiai piacot akarták letarolni, ám az eladási számok – az 1500 fontos, vagyis nagyjából 550 ezer forintos ár ellenére – elmaradtak a várakozásoktól. A beszámoló szerint mindez komoly jelzés a többi európai/amerikai márka számára is. Bár az indiai piacon valónban az érték az egyik legfontosabb tényező, a kocsit nem fogják jobban vinni, ha közben megbízhatatlan.
Az autóban egyébként egy 0,6 literes kéthengeres 37 lóerős motor dolgozott.
Két héten belüli döntést ígért, de két nap után lecsapott három iráni nukleáris létesítményre Donald Trump azzal a bombával, amellyel csak az USA rendelkezik. Azt találgatják, első és második elnöksége eddigi legnagyobb kockázatvállalását előre kiszámított módon, furfangosan tette, vagy kiszámíthatatlan szeszélyből.