A megoldás a Honda szerint több előnnyel jár, például a teljes karosszériára nézve 3,8 százalékos csökkenést jelent a légellenállási tényezőjében, hogy nincsenek hagyományos viszonylag nagy felületű tükrei, ez pedig egyértelműen hatással lesz a fogyasztásra.
A közvetített képek két hatcolos képernyőn jelennek majd meg. A kijelzőket a műszerfal két szélén helyezték el a Honda mérnökei. A vezető választhat „normál” és nagy látószögű üzemmódok között, valamint előbbinél 10, utóbbinál 50 százalékkal kisebb a holttér, mint a hagyományos tükrök esetében.
A Honda e hatótávolsága meghaladja a 200 kilométert, akkumulátorai pedig – a gyorstöltés funkciónak köszönhetően – 30 perc alatt 80 százalékra tölthetők. A Honda e sorozatgyártású változatát valamikor az év hátramaradó részében mutatja majd be a vállalat.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.