Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A Volkswagen csoport legdrágább fejlesztéseit egyszerűen felkínálja a konkurenciának.
„Egyelőre tárgyalunk. Ám egyszerűen nincs más út, sem gazdasági, sem környezetvédelmi szempontból: csak a technológia megosztásával, így a gyártás gazdaságosabbá tételével érhetjük el, hogy az elektromos autók teret nyerjenek” - ezt az Audi villanyautó-fejlesztéseit felügyelő Ulrich Widmann mondta a totalcar.hu szerint.
A tárgyalópartnereket egyelőre nem nevezte meg, de egyesek úgy vélik, hogy az Aston Martin, a McLaren vagy a Maserati jöhetnek szóba. Mások szerint az sem lehetetlen, hogy a legnagyobb konkurenseknek, a BMW-nek és a Mercedesnek is átadnák az Audi és a Porsche által közösen fejlesztett PPE platformot, így segítve elő, hogy az alkatrészek gyártása minél hamarabb elérhesse a gazdaságilag optimális szintet.
Az Audi, illetve a VW csoport persze házon belül is igyekszik a villanyautó-alapjait minél szélesebb körben alkalmazni. Csak az Audinál húsz tisztán elektromos, és legalább tíz részben elektromos hajtású modellt terveznek bemutatni 2025-ig, és a PPE platformot a Porsche és a Bentley is biztosan alkalmazza majd, de ez önmagában aligha lenne elég a megfelelő gyártási mennyiség eléréséhez.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.