Miközben az Audi már bejelentette, hogy mindössze öt év múlva piacra dobja utolsó belsőégésű autóját, gyors ütemben arra készülnek, hogy 20 különböző elektromos modellel jelentkezzenek.
A brit Autocar oldal írt arról, hogy a márka nemrégiben koncepcióként megmutatott A6 e-tront nem az A6 azonnali helyettesítésére szánják, ugyanakkor az Audi főnökei megerősítették, hogy a kombi változat is készül majd belőle.
Mindez azt jelenti, hogy az RS6 Avantnak is érkezik majd egy elektromos megfelelője, folytatva a modellsorozatot, amelynek históiája egészen a 2002-es V10-es motoros C5-ös generációig nyúlik vissza. A jelenlegi C8-as generációs RS6 két évvel a standard A6 után érkezett, az RS6 E-tron a standard A6 E-tronnal egy időben, 2023-ban kerülhet forgalomba, az E-tron GT és RS példáját követve.
A hagyományos A6 E-tron lesz a második Audi modell, amely a prémium fókuszú PPE architektúrát használja az elektromos járművekhez, amelyet az Audi a Porschéval közösen fejlesztettek és használnak az Audi esetében a Q6 E-tron esetében, a Porsche pedig a Macan EV-hez.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.