Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Továbbra is erős támogatásban is részesülnek a zöldebb autók.
Norvégiában 48 százalékkal nőtt az elektromos autók értékesítése tavaly, minden három eladott új autóból kettő teljesen elektromos volt, ami világrekord.
A 2020-ban értékesített új járművek 54,3 százaléka volt teljesen elektromos autó (BEV) az egy évvel korábbi 42,4 százalék után. 2018-ban ennek piaci részesedése 31,2 százalék, 2013-ben 5,5 százalék, 2010-ben pedig még csak 1 százalék volt Norvégiában.
Tavaly a Tesla adta el a legtöbb elektromos autót Norvégiában, amivel a teljes autópiac 11,5 százalékát szerezte meg az amerikai cég, a második helyre szorítva vissza a 9,4 százalékot elérő Volkswagent.
A skandináv országban a tervek szerint 2025-re szűnik meg a fosszilis üzemanyag-meghajtású új autók értékesítése, ezzel Norvégia világelső lesz. Az országban az elektromos autók számos adó- és díjkedvezményt élveznek, nem kell utánuk autópálya- és a parkolási díjat fizetni.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.