A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Túl hirtelen váltott sávot a sofőr, és utána már elindult a láncreakció.
Múlt szombat reggel az M3-as autópálya Budapest felé vezető oldalán egy trélert húzó kisbusz előzésbe kezdett. A sofőr túl hirtelen vágott ki a belső sávba, és a nagy tempóval együtt mindez megbosszulta magát, a tréler is megelőzte a kisbuszt, mint az Magyar Közút egyik forgalomfigyelő kamerájának felvételén látszik.
A baleset miatt egy sérültet kellett kéztörés miatt ellátnia a mentőknek, írja a Magyar Közút, de a helyszínelés ideje alatt, vélhetően a stressz miatt, az egyik utas epilepsziás rohamot kapott.
A KRESZ szerint a pótkocsiból álló járműszerelvénnyel autópályán maximum 80 km/órás sebességgel szabad közlekedni. A szerelvényeknek ugyanis értelemszerűen megnő a tömege, a hossza és ezzel együtt a fékútja is. Ráadásul az egytengelyes, könnyebb utánfutók instabilabbak lehetnek nagy tempónál.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A hatalom melegellenes politikája minden eddiginél több ellenzékit vitt ki az utcára – fogalmazott a Die Zeit tudósítójának egy Budapest Pride-résztvevő.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.