Ha gyorsan osztogatni kezdene a kormány, elfelejtenék a választók az elmúlt három évet?
Közeledik a választás, itt az idő, hogy a kormány valahogy jónak mutassa a gazdaság helyzetét. De van ennek bármi értelme?
Az elektromos autók hidegben jellemzően veszítenek hatótávolságukból, a kérdés mindig az inkább, hogy mennyit?
Az amerikai Recurrent cég, amely villanyautók adatelemzésével foglalkozik felmérése szerint egyes modellek a becsült hatótávolságuk akár 35 százalékát is elveszíthetik fagyos időben.
A tanulmányuk, mint jelezték, összesen 7000 jármű adatain alapul, és a részletes adatokat az egyes típusokra itt lehet átnézni. Az eredményeket részben az autók fedélzeti rendszerei alapján kalkulálták, illetve saját mérések alapján gyűjtötték, nem különösebben hideg, maximum -6 fokos időjárásnál.
A Recurrent felhívja ugyanakkor a figyelmet arra, hogy bár a hatótávolság-csökkenés valós jelenség hideg időben, nem kell aggódni az elektromos autó akkumulátorának állapota miatt. Maga az akkumulátor nem hibásodik meg, pusztán bizonyos kémiai folyamatok a hideg miatt nagyobb ellenállás mentén zajlanak, ami kihat a fizikai paraméterekre is. A másik, a hatótávot nagyban befolyásoló tényező pedig a kocsik eltérő fűtési rendszeréből adódik.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Közeledik a választás, itt az idő, hogy a kormány valahogy jónak mutassa a gazdaság helyzetét. De van ennek bármi értelme?
A filozófus nem hiszi, hogy Magyar Péter a liberális demokrácia helyreállításának bajnoka lesz.
Május vége óta többször is el kellett halasztani a misszió indítását.
Sőt, ennél is nagyobbak lehettek az elbocsátások.
Szívbillentyű-megnagyobbodása volt a politikusnak.
Az egykori teniszező abban sem biztos, hogy egyáltalán beengednék az országba.
A főpolgármester szerint nagyon hiányzott a fővárosnak az a 10 milliárd, amit most visszakapnak.
Felszólította Tel-Aviv és Haifa lakóit, hogy hagyják el a térséget.
A volt államfőt arról is kérdezték, mi volt a legnehezebb feladata.