Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Ezt a 80-as évekbeli különleges Hondát nem hagyományos szívómotor mozgatja.
A Honda 1978-ban dobta piacra CX500-as motorkerékpárját, mely vízhűtéses V2-es modell később CX650-es változatban is elérhetővé vált.
1982-ben aztán kijött a világ első gyárilag turbós motorkerékpárja, a CX500 Turbo, amit egy évvel később követett a CX650 Turbo, és most ez utóbbiból tűnt fel a színen egy éppen új gazdára váró alig használt példány.
A mellékelt fotókon látható kétkerekű Honda 1983-ban látta meg a napvilágot, és azóta mindössze 6177 kilométert hagyott maga mögött.
Az október 14-án árverésre kerülő "időgép" állapotú CX650 Turbo mintegy 8-12 ezer fontos (3,6-5,4 millió forint) értéket képvisel.
A mindössze 1777 példányban gyártott, tripla tárcsafékes és ötfokozatú váltós Honda IHI turbófeltöltővel megfújt 674 köbcentiméteres motorja 100 lóerős teljesítményű. A CX650 Turbo 235 kilogrammot nyom a mérlegen.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.