Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A korábbi fagyigombóc formájú kis francia autóból mára egy elektromos crossover lett.
A Citroen bemutatta a C3 negyedik generációját, amelyet kezdetben elektromos modellként kínálnak, de a jövőben lesz belőle benzines változat is.
Az e-C3 európai ára 23 300 eurótól (9 millió forint) indul majd, de 2025-ben egy még kedvezőbb elektromos verziót is ígér a gyártó, amely már a Dacia Spring felségterülete, amely 20 800 euróba (8 millió forintba) kerül Franciaországban.
Az autó továbbra is igazi kiskompakt: 4,01 méter hosszú, 1,76 méter széles és 1,57 méter magas. A csomagtere alapesetben 310 literes.
Az e-C3-ast az első tengelyre szerelt 113 lóerős villanymotor hajtja, amely egy 44 kWh-s LFP akkumulátorból nyeri az energiát, amellyel a hatótávolsága akár 320 km is lehet (WLTP). Az olcsóbb változat akkumulátora 200 km-es hatótávolságot ígér, az ára pedig várhatóan 19 990 eurónál (7,7 millió forint) kezdődik majd.
Az e-C3-ast akár 100 kW-os egyenáramú gyorstöltéssel is lehet táplálni, ebben az esetben 33 perc alatt 20-ról 80%-ra töltódik. 7 kW-os váltakozó áramú töltővel ugyanez körülbelül 4 óra 10 percig tart.
A kocsit a szlovákiai Nagyszombaton található Stellantis üzemben gyártják majd.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.