Bár biztosan lesz egy-két grandiózus hirdetés, összességében azt látni, hogy a híresen magas nézettségű tévés esemény egyre kevésbé mozgatja meg az autós cégeket. Az amerikai Driving oldal szerint 2022-ben még tíz autós Super Bowl-szpot futott, tavaly ez a szám nyolcra csökkent, és az idei körkép szerint eddig csak négy autógyártó jelezte részvételét. Szakértők szerint az autós hirdetők csökkenő jelenléte mögött leginkább az áll, hogy egyre inkább „szigorúan célzott marketingkampányokat” folytatnak, és kevésbé költenek ilyen globális termékbemutatókra.
Mindenesetre az idei Super Bowlra készülve néhány gyártó már közzétett néhány előzetest. Ilyen az egyik leghűségesebb hirdető Kia, illetve a BMW, a Volkswagen, valamint a Toyota.
A Kia az egészen új terepre merészkedő újdonságát mutatja be, amely egy grandiózus elektromos autó, az EV9. A reklám hangvétele inkább elgondolkodtató, mint könnyed, egy fiatal korcsolyázón keresztül üzen a cég a „mindannyiunkban rejlő erőről”.
A BMW Talkin' Like Walken 60 másodperces filmecskéje a bajorok i5 M60 jelű elektromos szedánját hirdeti Christopher Walkennel és többek között Usherrel.
A Volkswagen reklámja a gyártó amerikai jelenlétének 75. évfordulóját ünnepli, és nem egy modellről szól majd. A teljes anyag már a nagy meccs előtt látható lesz a chicagói autókiállításon, majd a Saturday Night Live műsorában. A gyártó visszatérése az eseményre igazán nagy hír, hiszen egy évtizede nem vásárolt Super Bowl-műsoridőt, annak ellenére, hogy minden idők egyik legjobb félidei szpotja talán az övék volt.
A Toyota pedig a New York Giantsszel bajnok irányítóval, Eli Manninggel operál, aki a reklámban új járművet keres.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.