Az SAP nem rendel több autót a Teslától

A cég szerint az elektromos autógyártó pontatlanul szállít, árai pedig ingadozók.

  • hvg.hu hvg.hu
Az SAP nem rendel több autót a Teslától

A vállalatirányítási szoftvereket gyártó német óriáscég, az SAP a jövőben nem a Teslától fogja beszerezni céges autóit – írja a Reuters.

Steffen Krautwassert, az SAP flottaigazgatója azzal indokolta a döntést, hogy a Tesla pontatlanul szállít, az árai pedig ingadozóbbak, mint más gyártóké, ami megnehezíti a tervezést és nagyobb kockázatot jelent a vállalat számára.

Nemrég a világ egyik legnagyobb autókölcsönző válallata, a Hertz jelentette be, hogy eladja elektromos flottájának – amelynek 80 százalékát Tesla-modellek teszik ki – egyharmadát, összesen nagyjából 20 ezer autót. A lépést azzal magyarázták, hogy az elektromos autóknak magasabbak a javítási költségeik és gyorsabban veszítenek az értékükből is.

A Hertz rosszul járt a villanyautókkal, több tízezer kocsiját cseréli le benzinesre

Az autókölcsönző két évvel ezelőtt még százezer Teslát rendelt.

(Nyitóképünk illusztráció)

Mindenre elszánt fanatikusok vagy halálba nyomorított iskolások – Kik voltak a kamikazék?

Mindenre elszánt fanatikusok vagy halálba nyomorított iskolások – Kik voltak a kamikazék?

1944 őszére a japán legfelsőbb vezetésben is mindenki tudta, hogy a háború erősen vesztésre áll. A hadi helyzeten egy első látásra példátlannak tűnő új taktikával igyekeztek fordítani: fiatal, gyakran az iskolapadból éppen csak kiesett, brutális módszerekkel kiképzett pilóták ezreit küldték a biztos halálba. A japán kapituláció és az utolsó öngyilkos küldetés nyolcvanadik évfordulóján a kamikaze hadviselés történetét idézzük fel.