Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"721b8f68-38f3-454c-887a-bacf75e1e39c","c_author":"Sztojcsev Iván","category":"360","description":"Nagyon ritka az a helyzet, amikor egy ország jól járhat a vámháború megindításával. A sikeresnél sokkal gyakoribb az olyan vámháború, amit utólag még a kirobbantói is megbántak.","shortLead":"Nagyon ritka az a helyzet, amikor egy ország jól járhat a vámháború megindításával. A sikeresnél sokkal gyakoribb...","id":"20250205_egy-masik-kozgazdasag-vamhaboru-valsag","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/721b8f68-38f3-454c-887a-bacf75e1e39c.jpg","index":0,"item":"6f1d9981-3682-4a8a-aab4-db28b08a6681","keywords":null,"link":"/360/20250205_egy-masik-kozgazdasag-vamhaboru-valsag","timestamp":"2025. február. 05. 09:00","title":"Trump magasról tesz arra, hogy vámháborúból lett már gazdasági világválság, és igazi háború is","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"bc224fed-d435-440d-bca1-35c51e3566ea","c_author":"Lengyel Tibor","category":"itthon","description":"Az ATV volt elnökének máskor is bőkezűen támogatott céghálója is felfogott egy 60 milliós tételt.","shortLead":"Az ATV volt elnökének máskor is bőkezűen támogatott céghálója is felfogott egy 60 milliós tételt.","id":"20250205_Megerkezett-a-mentrend-szerinti-105-millios-allami-szponzorpenz-a-Tiborcz-Csetenyi-paros-cegehez","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/bc224fed-d435-440d-bca1-35c51e3566ea.jpg","index":0,"item":"1b0fb6c5-b498-49d4-9e1f-fe5022bbbc4e","keywords":null,"link":"/itthon/20250205_Megerkezett-a-mentrend-szerinti-105-millios-allami-szponzorpenz-a-Tiborcz-Csetenyi-paros-cegehez","timestamp":"2025. február. 05. 14:17","title":"Megérkezett a menetrend szerinti 105 milliós állami szponzorpénz a Tiborcz–Csetényi-páros cégéhez","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"0f6e2cc8-f471-48d9-8601-8c7d5a03b514","c_author":"HVG","category":"elet","description":"A Rákosrendezőre tervezett Mini-Dubaj beruházás apropóján olyan barnamezős beruházásokat gyűjtöttünk össze, amelyek megmutatták, hogyan lehet jól hasznosítani az elhagyott iparterületeket. ","shortLead":"A Rákosrendezőre tervezett Mini-Dubaj beruházás apropóján olyan barnamezős beruházásokat gyűjtöttünk össze, amelyek...","id":"20250205_mini-dubaj-helyett-rozsdaovezet-hasznositas","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/0f6e2cc8-f471-48d9-8601-8c7d5a03b514.jpg","index":0,"item":"ce5a22af-17aa-4f01-b003-ec16c2c957e4","keywords":null,"link":"/elet/20250205_mini-dubaj-helyett-rozsdaovezet-hasznositas","timestamp":"2025. február. 05. 06:02","title":"Dubajkodás helyett: három nagyszerű példa, mit lehet kezdeni egy rozsdaövezettel","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"de771bfe-1426-4f5a-8367-4c6642613973","c_author":"Ford KKE Kft.","category":"brandchannel","description":"Egy életvitelszerűen autózó embert kérdeztünk az úton tapasztalható legjobb és legrosszabb helyzetekről, illetve arról, hogyan lehet ép ésszel megúszni a közlekedést a nagyvárosban. ","shortLead":"Egy életvitelszerűen autózó embert kérdeztünk az úton tapasztalható legjobb és legrosszabb helyzetekről, illetve arról...","id":"20241217_fordmagyarorszag_Ford_Puma_vezetestechnika_autovezetes","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/de771bfe-1426-4f5a-8367-4c6642613973.jpg","index":0,"item":"5ffb32e9-2406-483d-b368-d0b6f73d0bc4","keywords":null,"link":"/brandchannel/20241217_fordmagyarorszag_Ford_Puma_vezetestechnika_autovezetes","timestamp":"2025. február. 06. 13:30","title":"Hogyan lehet ép ésszel megúszni a közlekedést a nagyvárosban?","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":true,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":true,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":"Ford Közép- és Kelet-Európai Kft.","c_partnerlogo":"cc7ea449-d2a8-423d-ac2e-cc71c2f7b6d5","c_partnertag":""},{"available":true,"c_guid":"da234299-ec67-4b7f-81a5-79d0b59208bb","c_author":"hvg.hu","category":"itthon","description":"Úgy gondolják, harminc éve nincs érdemi reform az egészségügyben.","shortLead":"Úgy gondolják, harminc éve nincs érdemi reform az egészségügyben.","id":"20250205_Tuntetest-szervez-a-Magyar-Orvosi-Kamara-Almos-Peter-MOK","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/da234299-ec67-4b7f-81a5-79d0b59208bb.jpg","index":0,"item":"2bda1974-71de-4809-9f3b-100ea1971438","keywords":null,"link":"/itthon/20250205_Tuntetest-szervez-a-Magyar-Orvosi-Kamara-Almos-Peter-MOK","timestamp":"2025. február. 05. 11:50","title":"Tüntetést szervez a Magyar Orvosi Kamara","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"9e77cec8-4e65-4b78-8fd7-c5914fcc8789","c_author":"hvg.hu","category":"elet","description":"A színész a Saturn-díjátadón mondott köszönőbeszédében figyelmeztetett a mesterséges intelligencia filmipari felhasználásának veszélyeire, valamint David Lynchről is megemlékezett.","shortLead":"A színész a Saturn-díjátadón mondott köszönőbeszédében figyelmeztetett a mesterséges intelligencia filmipari...","id":"20250205_Nicolas-Cage-Nem-hagyhatjuk-hogy-robotok-almodjanak-helyettunk","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/9e77cec8-4e65-4b78-8fd7-c5914fcc8789.jpg","index":0,"item":"9b69d147-8a93-4fb6-8a72-502e5b65e0ff","keywords":null,"link":"/elet/20250205_Nicolas-Cage-Nem-hagyhatjuk-hogy-robotok-almodjanak-helyettunk","timestamp":"2025. február. 05. 16:00","title":"Nicolas Cage: Nem hagyhatjuk, hogy robotok álmodjanak helyettünk","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"36d26052-5473-491d-a359-057a662007bd","c_author":"HVG","category":"tudomany","description":"Az év második felében debütálhat az Apple új processzora, az M5, ami elsőként az újonnan érkező iPad Próba kerülhet bele. A legerősebb verzióra valószínűleg 2026-ig kell majd várni.","shortLead":"Az év második felében debütálhat az Apple új processzora, az M5, ami elsőként az újonnan érkező iPad Próba kerülhet...","id":"20250206_apple-m5-processzor-mestereseges-intelligencia","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/36d26052-5473-491d-a359-057a662007bd.jpg","index":0,"item":"dc68fa50-182b-451a-a541-da7b32110c4a","keywords":null,"link":"/tudomany/20250206_apple-m5-processzor-mestereseges-intelligencia","timestamp":"2025. február. 06. 10:03","title":"Már gyártja az Apple az eddigi legerősebb processzorát, jöhet belőle négyféle változat","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"721b8f68-38f3-454c-887a-bacf75e1e39c","c_author":"hvg360","category":"360","description":"Az amerikai elnök is téved, ha azt hiszi, a kormányok harc nélkül megadják magukat.","shortLead":"Az amerikai elnök is téved, ha azt hiszi, a kormányok harc nélkül megadják magukat.","id":"20250205_Economist-trump-lapszemle","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/721b8f68-38f3-454c-887a-bacf75e1e39c.jpg","index":0,"item":"95dc8a04-d55e-4bfc-abce-2663d09cc15d","keywords":null,"link":"/360/20250205_Economist-trump-lapszemle","timestamp":"2025. február. 05. 15:38","title":"Economist: A szövetségesek nem tudják a végtelenségig megbékíteni Trumpot","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
A 4-5 éves kategóriában német luxusautónál találták a legkevesebb hibát, a legtöbbet pedig francia egyterűben.
A 4-5 éves kategóriában német luxusautónál találták a legkevesebb hibát, a legtöbbet pedig francia egyterűben. A top 10-ben négy Toyota és három VW található. Európa legnagyobb autópiacán, Németországban évente 25 millió autó műszaki vizsgálatát végzik el. A TÜV szerelői ebből 10 millióval találkoznak, a 2012-es TÜV-jelentést 7,78 személyautó műszaki vizsgája alapján állították össze. Ebből kiderül, melyek a legmegbízhatóbb és legmegbízhatatlanabb autók korcsoportonként. Íme, a teljes, 120-as lista.
Autók 5 éves kor alatt Átlagos futásteljesítmény 70 000 kilométer (4000 kilométerrel kevesebb, mint a 2011-es jelentésben) 1. VW Phaeton 2,4 (hibaszázalék, azaz a bevizsgált 4-5 éves Phaetonok 2,4 százalékánál találtak jelentékeny hibát)(76 000 km átlagos futás mellett); 2. Toyota Prius 3,3% (62 000 km átlagos futás mellett); 3. Porsche Boxter/Cayman 4,5% (45 000 km) 4. VW Eos 4,9% (51 000 km) 5. Toyota RAV4 4,9% (62 000 km) 6. Toyota Corolla Verso 5,2% (68 000 km) 7. Mazda 2 5,2% (49 000 km) 8. Audi A8 5,3% (112 000 km) 9. VW Golf Plus 5,4% (59 000 km) 10. Toyota Avensis 5,8% (75 000 km) 10. Mazda 3 5,8% (63 000 km) 12. Porsche 911 6% (46 000 km) 13. Toyota Corolla; 6,1%; 60 000 km 13. Ford Fusion 6,1% (50 000 km) 15. Audi A4; 6,2%; 89 000 km 15. Toyota Yaris; 6,2%; 48 000 km 17. Opel Corsa; 6,4%; 44 000 km 17. Mercedes SLK; 6,4%; 48 000 km 19. Audi A6; 6,5%; 108 000 km 20. Honda Civic; 6,7%; 63 000 km 21. Audi A3; 6,8%; 73 000 km 22. VW Golf; 6,9%; 66 000 km 23. Mazda 5; 7%; 70 000 km 23. Audi TT; 7%; 56 000 km 23. Ford Focus C-Max; 7%; 65 000 km 26. Mini; 7,1%; 41 000 km 27. Mazda 6; 7,2%; 72 000 km 27. Ford Fiesta; 7,2%; 52 000 km 29. Mazda MX-5; 7,3%; 43 000 km 29. Ford S-Max; 7,3%; 85 000 km 31. Suzuki GRand Vitara; 7,6%; 62 000 km 32. Nissan Almera; 7,8%; 57 000 km 33. BMW 3; 7,9%; 76 000 km 33. Honda Jazz; 7,9%; 55 000 km 33. Ford Focus; 7,9%; 71 000 km 36. Honda Accord; 8%; 75 000 km 37. Nissan Note; 8,1%; 56 000 km 38. Audi A2; 8,2%; 63 000 km 38. VW Beetle; 8,2%; 51 000 km 40. Mercedes S-osztály; 8,3%; 88 000 km 41. Toyota Aygo; 8,5%; 53 000 km 41. Volvo S40/V50; 8,5%; 86 000 km 43. Audi Q7; 8,6%; 92 000 km 43. VW Touareg; 8,6%; 92 000 km 43. Mercedes CLK; 8,6%; 61 000 km 43. Seat Altea; 8,6%; 70 000 km 47. Opel Tigra TwinTop; 8,7%; 47 000 km 47. Mercedes B-osztály; 8,7%; 60 000 km 49. Ford Mondeo; 8,8%; 91 000 km 50. Renault Clio; 8,9%; 52 000 km 50. Hyundai Getz; 8,9%; 54 000 km 52. Mercedes M-osztály; 9%; 89 000 km 53. Opel Meriva; 9,1%; 51 000 km 53. Mitsubishi Colt; 9,1%; 57 000 km 55. Opel Agila; 9,2%; 49 000 km 56. Mercedes A-osztály; 9,3%; 54 000 km 57. VW Touran; 9,4%; 86 000 km 58. Honda CR-V; 9,5%; 75 000 km 59. BMW 1; 9,6%; 65 000 km 59. Seat Leon; 9,6%; 71 000 km 59. Skoda Octavia; 9,6%; 86 000 km 59. Smart Forfour; 9,6%; 64 000 km 63. Opel Zafira; 9,7%; 74 000 km 64. Mercedes C-osztály; 10,1%; 79 000 km 65. VW Passat; 10,2%; 102 000 km 65. Citroen C1; 10,2%; 53 000 km Átlag: 10,3% 67. Nissan Micra; 10,5%; 53 000 km 67. Renault Modus; 10,5%; 51 000 km 69. Smart Fortwo; 10,6%; 48 000 km 70. VW Caddy; 10,7%; 83 000 km 70. Seat Alhambra; 10,7%; 92 000 km 72. BMW X3; 10,9%; 80 000 km 72. VW Sharan; 10,9%; 97 000 km 72. Peugeot 107; 10,9%; 50 000 km 72. Suzuki Swift; 10,9%; 54 000 km 76. BMW Z4; 11%; 48 000 km 76. Opel Vectra; 11%; 48 000 km 78. Citroen Xsara Picasso; 11,2%; 64 000 km 79. VW Polo; 11,3%; 54 000 km 80. Opel Astra; 11,5%; 69 000 km 80. Nissan X-Trail; 11,5%; 78 000 km 80. Kia Rio; 11,5%; 60 000 km 83. Ford Galaxy; 11,9%; 89 000 km 84. Renault Scenic; 12%; 67 000 km 85. Skoda Fabia; 12,2%; 65 000 km 86. Chevrolet Kalos; 12,4%; 52 000 km 87. Chevrolet Matiz; 12,5%; 46 000 km 88. BMW 5; 12,8%; 97 000 km 88. Renault Twingo; 12,8%; 52 000 km 88. Hyundai Tucson; 12,8%; 64 000 km 91. VW Fox; 12,9%; 55 000 km 92. Alfa Romeo 159; 13%; 76 000 km 93. Mercedes E-osztály; 13,2%; 110 000 km 93. Daihatsu Sirion; 13,2%; 54 000 km 93. Hyundai Atos; 13,2%; 45 000 km 96. Kia Sorento; 13,4%; 80 000 km 97. Seat Ibiza; 13,5%; 61 000 km 98. Citroen C3; 13,7%; 56 000 km 99. Fiat Panda; 13,8%; 51 000 km 99. Kia Picanto; 13,8%; 51 000 km 101. Citroen C5; 14%; 85 000 km 101. Ford Ka; 14%; 49 000 km 103. Citroen C2; 14,4%; 58 000 km 104. Renault Mégane; 14,5%; 72 000 km 104. Alfa Romeo 147; 14,5%; 66 000 km 106. Volvo V70; 14,6%; 107 000 km 107. Hyundai Santa Fe; 14,7%; 71 000 km 108. Citroen Berlingo; 14,9%; 74 000 km 109. Fiat Grande Punto; 15,2%; 59 000 km 110. Citroen C4; 15,3%; 68 000 km 111. Peugeot 407 16,8% (84 000 km) 112. BMW X5 16,9% (95 000 km) 113. Renault Kangoo 17,3% (68 000 km) 114. Peugeot 206 17,4% (57 000 km) 115. Peugeot 307 18% (69 000 km) 116. Fiat Stilo 19,1% (75 000 km) 117. Renault Laguna 19,6% (81 000 km) 118. Nissan Primera 20,6% (78 000 km) 119. Dacia Logan 21,1% (69 000 km) 120. Renault Espace 22,9% (85 000 km)