Belehúzott a BMW
Több mint 1,2 millió autót adott el a BMW-csoport az év első nyolc hónapjában, ami 7,7 százalékos növekedés 2012-höz képest; a jó eredmény fő oka az ázsiai és az észak-amerikai kereslet növekedése.
Több mint 1,2 millió autót adott el a BMW-csoport az év első nyolc hónapjában, ami 7,7 százalékos növekedés 2012-höz képest; a jó eredmény fő oka az ázsiai és az észak-amerikai kereslet növekedése.
A BMW csoport tavaly több autót adott el mint bármelyik más évben, a konszernhez tartozó összes márka, a BMW, a Mini és a Rolls-Royce eladásai az előző évihez képest 14,2 százalékkal 1,67 millióra emelkedtek - közölte hétfőn a BMW Münchenben a hétfőn nyíló Detroiti Autószalon alkalmából.
A német autóipari vállalatcsoport, a BMW AG rekordeladásokat ért el szeptemberben és a harmadik negyedévben egyaránt - tájékoztatott a müncheni székhelyű társaság hétfőn.