Videón is az egyedi, 1145 lóerős Bugatti Veyron, ami Budapesten korzózott
Honnan máshonnan, mint a Gresham Palota elől hajtott éppen ki.
Honnan máshonnan, mint a Gresham Palota elől hajtott éppen ki.
A Bugatti rajongói régóta várták már, hogy megküzdjön egymással a gyártó két legerősebb autója. Most ez is eljött.
A Chironban a jelek szerint még komoly további potenciál lakozik, csak elő kell csalogatni.
A Bugatti Veyron hiperautókat is utolérte a végzetük, 172 visszahívásra kerül sor, három különböző oknál fogva.
A márkalapító Christian von Koenigsegg szerint manufaktúrájának csúcsrakétája, a mostanság rekordot rekordra halmozó One:1 képes lenne letaszítani a világ leggyorsabb, sorozatban gyártott autójának trónjáról a Bugatti Veyront, de mint leszögezte: egyelőre ez nem prioritásos a svéd márka számára.
Hiába van valakinek Bugatti Veyronja, csak nagyon ritkán adódik lehetőség arra, hogy igazán meghajthassa a járgányt. Persze ha nehezen is, helyet és alkalmat lehet azért találni: így tett néhány napja az egyik Super Sport tulajdonosa is, aki elképesztő sebességet produkált egy normál közúti szakaszon.
John Hennessey szép lassan kénytelen volt beletörődni abba, hogy a Venom GT hivatalos formában nem taszíthatja le a világ leggyorsabb sorozatban gyártott autójának trónjáról a Bugatti Veyron Super Sportot, ennek ellenére igyekszik emléket állítani a legutóbbi – félig sikeres – rekordkísérletnek.
A svédek első számú célja gyorsabb autót csinálni a Bugatti Veyronnál.
Az SSC North America közzétette hamarosan megjelenő szuperautója árát.
Noha hivatalosan nem erősítették meg, a kiszivárgott hírek szerint újabb nagy dobásra készül a Bugatti: a VW égisze alá tartozó manufaktúra a fizikai határokat tovább feszegetve a világ leggyorsabb autójának számító Super Sportnál is gyorsabb Veyron-változat megalkotására készül.