Webber szerint Schumacher veresége több, mint kínos
Mark Webber, a Red Bull Racing ausztrál pilótája úgy gondolja, éppen eleget látott ahhoz, hogy megállapíthassa: Schumacher visszatérése már nem lesz olyan dicsőséges.
Mark Webber, a Red Bull Racing ausztrál pilótája úgy gondolja, éppen eleget látott ahhoz, hogy megállapíthassa: Schumacher visszatérése már nem lesz olyan dicsőséges.
Fernado Alonso, a Ferrari spanyol pilótája nyerte az év első Forma-1-es versenyét, a Bahreini Nagydíjat. Mögötte csapattársa, Felipe Massa végzett.
Flavio Briatore, a Renault istálló korábbi csapatfőnöke azt állítja, biztosan nem tér vissza a Forma-1-be annak ellenére, hogy életre szóló eltiltását a párizsi bíróság januárban eltörölte.
Adrian Sutil, a Force India német pilótája volt a leggyorsabb pénteken a 2010-es Forma-1-es idény nyitánya, a Bahreini Nagydíj az első szabadedzésén.
Öccse, Ralf szerint ötödikként ér célba a visszatérő Michael Schumacher vasárnap a Forma-1-es idényt megnyitó Bahreini Nagydíjon.
1985 óta minden évben rendeznek Forma-1-es futamot a déli kontinensen. 1995-ig Adelaid utcai pályáján, azóta pedig Melbourne-ben, az Albert Parkban. A 822. világbajnoki futam következik, a 26. Ausztrál Nagydíj.
Ami Sebastian Vettel autójával a Bahreini Nagydíjon történt, mindenki érdeklődését felkeltette. Újabb magyarázat.
Az utóbbi két évben a McLaren mostani versenyzői nyerték az Ausztrál Nagydíjat: 2008-ban Lewis Hamilton, egy évvel később pedig Jenson Button. Abban az évben mindketten világbajnokok lettek.
A Toyota, bár kilépett a Forma 1-ből, magát a Forma-1-es projektet nem állította le teljesen, a pályán kívül továbbra is dolgozik.
A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) év(tized)ek óta hozza a különböző szabályokat, melyek célja a Forma-1 minél nézhetőbbé, izgalmasabbá és igazságosabbá tétele. A siker azonban mérsékelt.
A legfrissebb németországi hírek szerint a Forma-1-es Williams istálló az egyik legnagyobb autógyárral, a Volkswagennel szerződhet le.
A Forma-1 2010-es idényének nyitó futamán, a hétvégi Bahreini Nagydíjon hatodikként célba érő Michael Schumacher újabb rekordot gyűjtött be az eddigiek mellé.
A Red Bull Racing csapata elismerte, hogy a motor meghibásodása okozta a 35. körig az élen autózó Sebastian Vettel visszaesését a negyedik helyre.
Németországban átlagosan tíz és fél millióan kísérték figyelemmel vasárnap a televíziók előtt Michael Schumacher visszatérését a Forma-1-es Bahreini Nagydíj alkalmával.
Bernie Ecclestone, a Forma-1 gazdasági igazgatója kitiltotta a rajtrácsról a pilóták személyi trénereit. A versenyzők tiltakoznak.
Sebastian Vettel, a Red Bull német pilótája indulhat az élről az autós gyorsasági-világbajnokság idei első futamán, a vasárnapi Forma-1-es Bahreini Nagydíjon.
Fernando Alonso, a Ferrari spanyol pilótája volt a leggyorsabb szombaton a 2010-es Forma-1-es idényt megnyitó Bahreini Nagydíj harmadik szabadedzésén, melyen a három év kihagyás után visszatért, hétszeres világbajnok Michael Schumacher a negyedik időt autózta Mercedesével.
Mercedes-fölényt hozott az évadnyitó Bahreini Nagydíj pénteki második szabadedzése, Nico Rosberg vezérletével a gyári csapat és a McLaren legénysége sajáította ki az első négy helyet az eredménylistán. A Red Bull-duó nehéz edzésen van túl, a Ferrarik valószínűleg altattak.
A várakozások óriásiak Michael Schumacher visszatérésével kapcsolatban: a szakértőkkel az élen szinte mindenki egyetért abban, hogy a 41 éves versenyző semmit nem bízott a véletlenre. Visszatérésének előkészítése - ezen belül a Mercedes kiválasztása - hozzá méltóan a lehető legprofibb módon történt. Teljes az egyetértés abban is, hogy a három évi szünet után a Forma-1 Lance Armstrongja a lehető legteljesebb mértékben felkészült fizikailag és pszichikailag is. Michael Schumacher meglehetősen józanul tekint a szezon elé: "Nem tudjuk, hogy pontosan hol tartunk a munkával. Az a célunk, hogy az idény elején ne szakadjunk le a többiektől, a végén pedig tisztességes eredménnyel zárjunk. Az előzetes teszteken négy rendkívül jól felkészített csapatot láttunk, és mindegyikben a legjobb pilóták versenyeznek. Számomra nem az ellenfelek állnak a középpontban, hanem a vezetési kihívások." A világsztár évi hétmillió eurós fizetése még csak pletyka, azzal kapcsolatban azonban teljes az egyetértés, hogy Michael Schumacher visszatérésével megnyílt az út az elmúlt időszakban több megrázkódtatáson átesett Forma-1 felvirágzása előtt.
A hihetetlen médiaérdeklődés is jelzi, hogy tombol a Schumacher-mánia a három év után a Forma-1-be visszatérő, hétszeres világbajnok körül.