Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#Vodafone-szlogen

hvg.hu Tech

8 év után szlogent vált a Vodafone, és a logót is máshogy használja majd

A Vodafone bemutatta új márkastratégiáját, amelynek részeként változik a szlogen és a vállalat vizuális identitása is – ez 2009 óta a legnagyobb váltás a vállalatcsoportnál. A 36 országot érintő márkastratégia a Vodafone azon alapelvén nyugszik, mely szerint az új technológiák és a digitális szolgáltatások pozitív szerepet játszanak majd a társadalom formálásában és az életminőség javításában.

Vashiányom van – de melyik típus?

Vashiányom van – de melyik típus?

"Így szoktak kezdődni a háborúk" - NATO-külügyminiszterek érkeznek Brüsszelbe

"Így szoktak kezdődni a háborúk" - NATO-külügyminiszterek érkeznek Brüsszelbe

A szociáldemokraták nyerték a román választást, simán bejutott az RMDSZ

A szociáldemokraták nyerték a román választást, simán bejutott az RMDSZ

Vitézy: Vonalbezárásokra és járatritkításokra készül a kormány

Vitézy: Vonalbezárásokra és járatritkításokra készül a kormány

Közel tíz évig készítették elő, most egy hétig tovább rágták, mégsem született megállapodás az ENSZ műanyagcsúcsán

Közel tíz évig készítették elő, most egy hétig tovább rágták, mégsem született megállapodás az ENSZ műanyagcsúcsán

Lenyűgözte a brit sportsajtót Szoboszlai teljesítménye a Manchester City ellen

Lenyűgözte a brit sportsajtót Szoboszlai teljesítménye a Manchester City ellen

Találtak egy alakváltó fehérjét, új irányt vehet miatta az Alzheimer-kór kutatása

Találtak egy alakváltó fehérjét, új irányt vehet miatta az Alzheimer-kór kutatása

Szakértők: a német autóiparnak termelékenyebbé kell válnia

Szakértők: a német autóiparnak termelékenyebbé kell válnia

Remények és gyötrelmek között őrlődnek a klímáért aggódók a bakui klímacsúcs után

Remények és gyötrelmek között őrlődnek a klímáért aggódók a bakui klímacsúcs után

A címlapról ajánljuk