Így lesz az adatból sok pénz
Kevés cég használja a Big Data-t, pedig a használata nem csak a személyre szabott ajánlatok elkészítésében, de akár a termékfejlesztésben is segíthet.
Kevés cég használja a Big Data-t, pedig a használata nem csak a személyre szabott ajánlatok elkészítésében, de akár a termékfejlesztésben is segíthet.
A vállalatok 42 százaléka a fogyasztók közösségi oldalakra feltöltött profiljait is elemzi – derül ki egy , az IBM megbízásából készült kutatásból, ami azt vizsgálta, hogy a saját iparágukban piacvezető cégek a marketing célú adathasznosítás mely területein teljesítenek jobban társaiknál.
Az IBM által szervezett Storage Fórum 2013 kerekasztal-beszélgetésén állami intézmények és gazdasági társaságok döntéshozói azokról a konkrét lépésekről beszéltek, amelyeket szervezeteik a nagy adattömegek feldolgozásában most tesznek meg. A NAV-nál drasztikusan begyorsult az új adatok felhalmozódása.
Az IBM felmérése szerint három üzleti döntéshozóból kettő a szükséges információk mérlegelése nélkül hoz fontos döntéseket, a vezetők több mint fele pedig a munkájához elengedhetetlen belső információkhoz sem fér hozzá. Pedig az adatok általában megvannak valahol a rendszerben. Amelyik cég okosan nyeri ki őket, átlagosan dupla profittal számolhat.