#arculatváltás


8 év után szlogent vált a Vodafone, és a logót is máshogy használja majd
 

8 év után szlogent vált a Vodafone, és a logót is máshogy használja majd

A Vodafone bemutatta új márkastratégiáját, amelynek részeként változik a szlogen és a vállalat vizuális identitása is – ez 2009 óta a legnagyobb váltás a vállalatcsoportnál. A 36 országot érintő márkastratégia a Vodafone azon alapelvén nyugszik, mely szerint az új technológiák és a digitális szolgáltatások pozitív szerepet játszanak majd a társadalom formálásában és az életminőség javításában.

hvg.hu hvg.hu


40 millióért kell új arculat az autópályakezelőnek
 

40 millióért kell új arculat az autópályakezelőnek

Az Állami Autópálya Kezelő (ÁAK) Zrt. gyorsított tárgyalásos közbeszerzést írt ki kommunikációs ügynökségi szolgáltatásokra, amelyek célja a megmaradt díjbeszedési feladathoz igazodó új arculat megteremtése - a felhívás a szerdai Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

MTI MTI