Rekordszinten növekszik az elektromos autók eladása
A teljes személygépkocsi-eladások 13 százalékát tehetik ki már idén a villanyautók.
A teljes személygépkocsi-eladások 13 százalékát tehetik ki már idén a villanyautók.
A kékvérű brit luxusmárka kisebbik szedánjának motorjában találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.
A komoly teljesítményű 4 hengeres motorral szerelt sportkocsi ára éppen csak 40 millió forint alatt maradt.
A Citroënből a közelmúltban kivált luxusmárka legkisebb modellje kívül-belül megújult, elektromos változata pedig erősebb és nagyobb hatótávú lett.
A 6,5 literes V12-es motorú sportautó több mint egy évtizeden át volt az olasz gyártó csúcsmodellje.
Általános trend egy-két kivétellel, hogy nem az alapmodellekbe ülnek be a vásárlók már nálunk sem. A kivételek azok, amelyek alapáron is elég vonzóak.
A bajor gyártó utolsó hibrid rásegítés nélküli M-es modelljéből várhatóan CS/CSL kivitel is érkezni fog.
Nagyon látványos pillanat, hogy mire képes egy ilyen állat.
A VW konszern legfrissebb modellje nem annyira szépségével, hanem inkább fejlett technikájával és tágas utasterével hódít.
A praktikus dobozos újdonság sorozatgyártása a tervek szerint a jövő év elején kezdődik meg.
Az új szabadidőautó legolcsóbb változatában 140 lóerős lágyhibrid hajtás található.
A Ford Motort sújtó legfrissebb ellátási lánc-problémák közé most éppen egy igen szokatlan is beletartozik, nincs ugyanis elég embléma és felirat az autókra.
A játékgyártó a francia, az olasz és a német autók kis rajongóira egyaránt gondol.
A rendőrök testkamerás felvételein látszik, hogy a rendőrök eleinte fel sem figyelnek a vonat kürtölésére. Mire észbe kapnak, már túl késő.
A gép túlcsúszott a futópályán, mert nem tudott idejében megállni. Még szerencse, hogy ott volt egy lagúna.
Egy földútról kanyarodott ki egy traktor a Tokaj Intercity elé.
Bár Európában a szabadidő-autók az uralkodók, a hagyományosabb szedán formát sem engedhetik el a gyártók.
Angyalföldön tartottak éjszakai razziát, sok gyorshajtó mellett olyanokat is találtak, akiknek nem lett volna szabad autót vezetni.
Az elpusztíthatatlan kis olasz klasszikus sem kerülheti el az újraértelmezést.
Klasszikusan szép szedán vonalvezetés, megannyi szívet melengető finom részletmegoldás, tágas utastér, zöld rendszámos modern hibrid hajtáslánc. Túl szép, hogy igaz legyen? Kipróbáltuk a DS non-plus-ultra kategóriás csúcsmodelljét.