#borsodi

Olyan nagy lett a válogatott reklámértéke, hogy még az olimpiát is focilabdával próbálják eladni
 

Olyan nagy lett a válogatott reklámértéke, hogy még az olimpiát is focilabdával próbálják eladni

Egy jó sportreklámmal mindent el lehet adni, a szponzoráció csúcsát a páros évek jelentik, amikor foci-Eb vagy vb és olimpia van. Szoboszlai Dominik esetében tudatos döntés volt, hogy csak most árasztanak el vele mindent, a magyar válogatott támogatói között pedig a tisztán piaci alapon hirdetők mellett Csányi Sándor MLSZ-elnöknek is több vállalatát megtaláljuk. Szőllősi Lili cikke.

hvg.hu hvg.hu

Szuper száraz - és nem bor
 

Szuper száraz - és nem bor

A 80-as évek közepéig meg se fordult senkinek a fejében, hogy szuper száraz minősítéssel illessen valamit, ami se nem bor, se nem pezsgő. A japánok megtették. S most már nekünk is van sajátunk. Sörivóknak való super dry.

K.G. K.G.