#kék metró


Zsúfoltság jöhet: a BKV elárulta, mi a baj a 3-as metróval
 

Zsúfoltság jöhet: a BKV elárulta, mi a baj a 3-as metróval

A BKV is elismeri, hogy a 3-as metróvonal mostanra elérte azt az élettartamot, amikor már felújításra szorul, erre azonban egyelőre nincs pénz. A közlekedési cég ugyanakkor állítja: a vonal biztonsággal üzemeltethető. A kedden bevezetett sebességkorlátozás miatt előfordulhatnak késések és zsúfoltság is.

hvg.hu hvg.hu

Lerobbant a kék metró
 

Lerobbant a kék metró

Műszaki okok miatt nem járt a 3-as metró a Nagyvárad tér és a Deák Ferenc tér között. A forgalom este háromnegyed kilenckor helyreállt.

hvg.hu hvg.hu

Négy új megállóval bővülhet a kék metró
 

Négy új megállóval bővülhet a kék metró

Tervváltozattól függően 150-250 milliárd forintba is kerülhet az M3-as metróvonal felújítása, amely 2014 és 2020 között lehet – közölte a Főpolgármesteri Hivatal és a Budapesti Közlekedési Központ csütörtökön.

MTI MTI


Index: jóval lassabban járhat keddtől a kék metró
 

Index: jóval lassabban járhat keddtől a kék metró

Kedd reggeltől 80 km/óráról 60 km/órára korlátozzák a legnagyobb megengedett sebességet a 3-as metró teljes vonalán - írja az Index. A változás oka, hogy csökkenteni kell a beszivárgó talajvíz miatt korrodálódott vasbeton pályalemezek terhelését.

hvg.hu hvg.hu