Nem lesz hibrid Porsche 911-es, eláruljuk miért
Az ikonikus német sportkocsi lemezei alá továbbra sem költöznek be nagy aksipakkok. Sokak örömére.
Az ikonikus német sportkocsi lemezei alá továbbra sem költöznek be nagy aksipakkok. Sokak örömére.
A libabőröztető boxerhangot a jövőben egyre ritkábban lehet majd hallani, avagy támadnak a zuffenhauseni elektronok.
Ezzel az új cirkálóval a lehető legnagyobb kényelemben és egyben környezettudatos módon lehet az utakon suhanni.
Az öreg kontinensen egyre kelendőbbek a plug-in hibrid személyautók, de vajon mely típusokból fogy a legtöbb? Máris eláruljuk.
Egész Európában ellentétesen mozog a két alternatív hajtásváltozat. Az elektromos vagy hibrid autók kezdenek beindulni, a földgázos autók viszont kezdenek visszaszorulni.
Már nem az a kérdés, hogy nyugdíjazzák-e a gyártók a belső égésű motorokat, hanem az, hogy milyen technológia lép majd a hagyományos meghajtás helyébe. A cégek ezen a téren épp úgy kísérleteznek most, mint ahogy azt bő 100 évvel ezelőtt az első autók feltalálói is tették, egy dolog viszont biztosan kijelenthető: a végeredmény azoknál jóval környezetbarátabb lesz.
Megapták az első jelentős kedvezményt az elektromos és plug-in hibridek a fővárosban.
Sci-fibe illő formaterv, könnyűszerkezetes felépítés, sportautós menetteljesítmények és kisautókra jellemző fogyasztás. Van, aki a bajorok konnektoros hibridjéről nem is hiszi el teljesen, hogy létezik.
Különösebb hírverés nélkül minap nálunk is bemutatkozott az Audi konnektoros (plug-in) típusa, az A3 e-tron.