Soha nem nézték ennyire kevesen a zenei tévé díjkiosztóját
Ez a negyedik év a sorban, hogy a nézettségi adatok lefelé mennek.
Ez a negyedik év a sorban, hogy a nézettségi adatok lefelé mennek.
A felvételen a Kazah Művészeti Akadémia szimfonikus zenekara adja elő John Williams emblematikus művét, a Csillagok háborúja filmzenéjét az asztanai Expo 2017 gazdasági fórumon. A színpadon ott látjuk Darth Vadert is, aki aztán egy ponton átveszi az irányítást. Íme!
Még hogy csak Budapesten lehet jó külföldi zenekarokat elcsípni? A jelenleg a Franz Ferdinand előzenekaraként turnézó holland The Homesick ősszel a szegedi Grand Caféban koncertezik.
Új felmérés vizsgálta a fesztiválokon, koncerteken egyre meghatározóbbá váló, az ezredforduló környékén született generáció szokásait. A válaszokból egy tudatosan a társadalmi üzenetet kereső közönségréteg rajzolódott ki.
Tavaly tavasszal még azt tanácsolták neki orvosai, hogy hagyjon fel az élő koncertekkel hallásproblémái miatt, több mint egy évvel később már az egyik legnevesebb fesztiválon nyűgözött le mindenkit a Back In Blackkel.
Bárzenészként debütált és előadta Out of Sand című dalát.
Két évvel az énekes Sziget-koncertje után ismét a Robbie Williams-életmű köré gyűltek a popsztár hazai rajongói. Volt lézer és tánckar, és a siker mellett, vagy annak ellenére a nosztalgia körül tébláboló pazar show. Ott voltunk.
A Never Gonna Give You Up című gigaslágert ráadásul Nirvana-stílusban adták elő Dave Grohlék.
Az amerikai popsztár kitakarította összes közösségi média-oldalát.
Az angol Architects énekese egy hollandiai fesztiválon lépett fel a közönség egy tagjának védelmében.
Négy évtizeddel ezelőtt lépett fel először klasszikus felállásában az angol újhullámos zenekar.
A Nirvana legnagyobb slágerének klipje jó befektetés volt: kevesebb mint 50,000 dollárból készült és az örökkésvalóságba katapultálta a zenekart
A híres brit Reading és Leeds fesztivál tiltólistájára került az ananász. De miért félnek a szervezők a gyümöcstől? A szálak a Szigeten is koncertező Glass Animals egyik dalszövegéig vezetnek.
Hiába a tűzijáték, meg a festékporozás, nem a látványos End Show, hanem két késő éjszakai koncert zárta méltón az idei Szigetet.
Sok szempontból volt határvonal az idei Sziget, vagy pontosabban: az idei év a Sziget számára. Legalább három fontos ponton hozott változást 2017 a fesztivál, a fesztivált szervező cég és céget vezetők számára. Felmerültek bennünk mindenféle kérdések, egyáltalán nem költőiek. Elmondjuk, hogyan láttuk az idei Sziget Fesztivált, de megkérdeztük mindezekről a Sziget cégvezetőjét, Kádár Tamást is, akivel a Sziget Fesztivál utolsó estéjén, pillanatokkal az End Show előtt találkoztunk.
Végére jártunk a lufi-gate-nek.
Hétfőn, végéhez közeledve a Sziget egy napra megint zenei fesztivállá változott. Nemcsak hogy sorban, szinte szünet nélkül lehetett végignézni izgalmas koncerteket, de mindegyik produkció egy sokszínű 2017-et varázsolt a Hajógyárira, így nem csoda, ha valaki a címben idézett mondatot ordította mögöttünk Mac DeMarco fellépése alatt.
A funkot, soult, hiphopot a gitárzenébe építő Muriel eddig angolnyelvű dalokkal építette karrierjét, azonban az elmúlt időszakban új inspirációkat keresett, ennek egyik leglátványosabb jele a magyar szövegű Ez a világ című dal, amely nem csak klipje miatt idézi Bob Dylant. A dalhoz készített videót először itt nézhetik meg, de ha további Muriel-dalokra kíváncsiak, akkor ne CD-t vagy streamfelületet, hanem egy papírzacskót (!) keressenek.
Hiphopos indie, indie-hiphop, lírai és közérzetis magyar gitárzene és egy kiváló gyógyegér – ezeket ajánljuk a Sziget utolsó előtti napjára.