#élelmiszerkereskedelem

A rozé az új sláger
 

A rozé az új sláger

Tavaly a háztartások már kétharmada vásárolt bort valamilyen rendszerességgel. A többség a vörös fajtát részesíti előnyben, s egyre többen fedezik fel a rozét. Bort elsődlegesen hipermarketben, diszkontban vásárolnak a fogyasztók.

hvg.hu hvg.hu

Nagyon fogy a Bomba! energiaital
 

Nagyon fogy a Bomba! energiaital

A tavalyi évben 73 százalékkal nőtt a Bomba! energiaital értékesített mennyisége. Idén az első negyedévben 3,17 százalékkal nőtt a márka mennyiségben mért piaci részesedése a teljes piac vonatkozásában, a hipermarketekben pedig átvette a vezetést.

hvg.hu hvg.hu

Piacon vásárolni menő
 

Piacon vásárolni menő

A piacok reneszánszukat élik – derül ki a GfK Háztartáspanel adataiból. Az elmúlt évtizedben a korábbiaknál mintegy kétszer annyit költöttek a háztartások, főként friss árura és elsősorban a fővárosban, illetve a nagyvárosokban. Háromból két család jár piacra.

hvg.hu hvg.hu


A kávé még mindig jó üzlet
 

A kávé még mindig jó üzlet

A Tchibo csaknem 8 százalékkal tudta növelni magyarországi forgalmát, a társaság a napokban webáruházat nyitott, amitől piacvezetői pozíciójának megerősítését várja.

hvg.hu hvg.hu

A Reálnak a szűkülő hálózata miatt kapóra jön az Erzsébet utalvány profitja
 

A Reálnak a szűkülő hálózata miatt kapóra jön az Erzsébet utalvány profitja

Helyes döntésnek tartja Kujbus Tibor, a Világgazdaságnak adott interjújában a Reál Hungária Élelmiszer Kft. ügyvezető igazgatója, hogy az állam a kezébe vette az utalványkibocsátást és hogy az Erzsébet-utalvány profitja magyar kézben marad. Az Arzenál kiválása miatti ellátási űr miatt két új nagykereskedést nyitó Reál hálózat felveszi a versenyt a Metro lánccal, amennyiben a hálózaton kívüli kereskedők, illetve a lakosság számára is megnyitja új raktáráruházait – igaz, a viszonteladóknál drágábban.

hvg.hu hvg.hu