Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Csodás dolgok születnek, mikor a művészeti vezető végigviszi az akaratát.
Ki mondta, hogy a reklámplakát már a múlté? A kék alapon fehér felirat valóban nem ragadja meg a tekinteteket, léteznek viszont szakmailag elismert, kreatív verziók is.
Efféle reklámplakátokat – szám szerint 60-at – gyűjtött egybe a Digital Synopsis. Van köztük autót, karórát, konditermet, újságot hirdető kép, de találkozhatunk az ismert márkák (pl.: FedEx, Ipanema, McDonald’s) igen kreatív hirdetéseivel is.
Nagy kedvenceink a Jeep-plakátok (ezekből többet is sorol a galéria), melyek azt mutatják, az autó mekkora távolságokat képes összekötni. Ezen két sorozat közül az egyik a francia Leo Burnett, másik a BBDO, malajziai ügynökség munkái.
Look at how #McDonalds announces the "free wi-fi" in its restaurants. Excellent. pic.twitter.com/ZuRl9wJXak
— Brilliant Ads (@Brilliant_Ads) 2017. március 16.
A képeket ide kattintva tekintheti meg.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.